Héél bijzonder, erg leuk om te volgen maar nu vind ik Chayton eng zo zonder oog maar een zwart gat Ben zó benieuwd.
Haha, ja, nu lijkt ie een beetje raar, haha. Ik ga bij de volgende wip al zijn vlekjes wel even toevoegen, dan klopt het wat meer, ook bij het oog Ymor, ja, dit doe ik allemaal gewoon met een muis
Ik vind dit stoer!! Echt knap dat je dat met gewoon een muis doet. Ik kan nog geen eens een rechte lijn trekken met mijn muis.
Maar ik teken ook al 2,5 jaar met een muis hea, met een beetje oefening krijg je een steeds vastere hand zodat je minder kronkelige lijntjes trekt
Dit project gaat een beetje vertraging oplopen, ik heb namelijk nog een boel schoolwerk in te halen en dat gaat eerst
Heb vannacht nog verder kunnen werken aan het oog, dus die wip show ik wel even Edit: Hij kijkt alleen nog wel beetje doods uit zn ogen, weet nog niet wat ik daarmee verder ga doen xd
Jeetje wat ziet dat er gelijk anders uit en die wimpers, mooi hoor!!! Leuk om het zo stap voor stap te zien.
De wimpers worden nog wel veranderd, had ze er nu even snel bij getekend om te kijken hoe dat stond met het oog. Maar dat word dus nog netter!
Normaal heb ik het minder druk, maar moet nu een boel werk nog inhalen en dat betekend dus dubbel huiswerk en minder tijd
Pff, wat gaat de tijd snel als je geen tijd hebt Maar ik heb er vannacht weer een stuk aan kunnen werken!Ik ben zelf heel erg tevreden met hoe het nu is!Ik heb ook weer een filmpje gemaakt Filmpje duurde 1 uur, maar is versneld natuurlijk
Mooi Emma! Heb je filmpje ook zitten bekijken, daar kan ik veel uithalen over de methodiek heel gaaf.
Gheghe, maar 's nachts heb ik ook meer zin om te tekenen, dusjah Ja hea! Nu nog de laatste dingetjes voor het lijf en dan beginnen aan het werkje wat ik steeds uistel: de manen
wow echt heel erg mooi! ik wil zeker het resultaat even zien jammer dat je niet in opdracht werkt haha,