Ik word helemaal blij van jullie berichtjes!!@ xMiinh, is niet echt speciaal papier, mi teintes heet het. Is in elke tekenwinkel wel te koop

@ suze_ wat leuk! Welke was van jou? Leuk dat je ook volgt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ik word helemaal blij van jullie berichtjes!!
Wat een idyllisch plaatje, doet me weer mooie ideeen op voor een eventuele nieuwe tekening van jouw hand.
Jammer dat ik alleen in het weekend tijd heb om te tekenen, want ik word helemaal enthousiast van jullie berichten!! Dit weekend dus weer updates! Leuk dat zoveel mensen volgen en reageren!! 
Bedankt voor het volgen! Op mijn instagram account plaats ik alle tekeningen die ik maak.
Ik heb om eerlijk te zijn, heeel lang een tekendip gehad (denk dat alle tekenaars dat wel eens hebben?) Toch wel wat werken gemaakt, maar soms met moeite. Langzaam gaat het wel beter. Want ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. Alleen had ik een lange periode dat het niet zo lukte en ik daardoor weinig zin had. De reden dat ik ben blijven tekenen zijn de leuke opdrachten en reacties die ik krijg.
babe schreef:Heel erg bedankt allemaal!!Jammer dat ik alleen in het weekend tijd heb om te tekenen, want ik word helemaal enthousiast van jullie berichten!! Dit weekend dus weer updates! Leuk dat zoveel mensen volgen en reageren!!
Ik zag ook al een paar nieuwe volgers op instagram die van bokt komen, erg leuk!Bedankt voor het volgen! Op mijn instagram account plaats ik alle tekeningen die ik maak.
@Mando, leuk!
@Carien87, lijkt mij erg gaaf om nog een tekening voor je te maken!!
@mellen95, Zou super zijn!![]()
@Amber27, haha echt leuk dat je je dat afvroeg!Ik heb om eerlijk te zijn, heeel lang een tekendip gehad (denk dat alle tekenaars dat wel eens hebben?) Toch wel wat werken gemaakt, maar soms met moeite. Langzaam gaat het wel beter. Want ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. Alleen had ik een lange periode dat het niet zo lukte en ik daardoor weinig zin had. De reden dat ik ben blijven tekenen zijn de leuke opdrachten en reacties die ik krijg.