[TEK][WIP] Tijger met pastel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke15

Re: [TEK][WIP] Tijger met pastel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 18:04

Bedankt Tessa_ugo, Kimmms_, delerium, HarriesHorse en dito

Net ben ik er nog even mee bezig geweest, ik denk dat hij uiteindelijk toch niet zo erg mislukt is, ik heb het redelijk kunnen herstellen (het was echt 1 donkerbruine vlek geworden, het lijf en de poot), maar dit is dus het eindresultaat, ik ga er niet meer aanzitten tenzij iemand nog een hele goede tip heeft? :)
Afbeelding

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:57

vind het lijf nu mooier geowrden, gaat meer in elkaar over! heb nog wel het idee dat ik links iets mis bv pootje ofzo maar kan echt aan mij liggen hoor Vind het al knap dat je ondanks dat je aangaf dat het fout ging dit toch heb kunnen herstellen!

Salou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:38

Ik vind hem echt heel tof!

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:48

Hee ik zie de verandering! Toppie!
Petje af Nien! Ik ondervindt nu ook dat zo'n tijger best pittig is.., :j

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 00:35

Ik weet wat er (eindelijk) niet aan klopt in mijn ogen. Zie je de zwarte streep die van de kop doorloopt naar de poot/ schouder? Die lijn loopt niet lekker waardoor de poot er zo raar uitziet. Ook blijf ik gek aankijken tegen die 'kromme' streep die terug lijkt te lopen richting de kop. Maar dit komt gewoon omdat ik de verhouding mis tussen de schouderpartij en lijf/ overtollige vacht.

Wellicht helpt het om nog meer met kleur contrast te werken. Want de kop is zo mooi gelukt.

Misschien komt het ook wel doordat je het gezicht zo haartje voor haartje getekend hebt, dat het contrast nog groter word tussen kop en lijf. Persoonlijk mis ik geen extra pootje :)

Maar ik moet zeggen hij is al opgeknapt :D!