Zo doe ik het ook
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
.
Bij zo'n bedrijven betaal je naast de materiaalkosten ook nog eens het uurloon voor de maker en de winst die het bedrijf eraan moet verdienen. siskeh schreef:@Telpeva:
Ik denk het persoonlijk niet, eerlijk gezegd "ken" ik de meeste dierenmokken al, juist als er iets nieuws komt zullen mensen geïnteresseerd zijn.
Juist unieke mokken geef ik een kans.
(wij hebben thuis altijd koeien gehad, dus als er "unieke" koeiendingen te vinden zijn gaan die gauw mee, maar die 13 in een dozijn-dingen blijven gewoon staan )
zal super zijn een pastel tekening van me eigen hond op een mok
leuk ik ben fan! 8nnemiek schreef:Ik zie alleen maar fotomokken van boven de 10 euro eigenlijk (helemaal rondom bedrukt).. Dan kun je nooit een mok maken die op de markt 5 - 10 euro moet opbrengenBij zo'n bedrijven betaal je naast de materiaalkosten ook nog eens het uurloon voor de maker en de winst die het bedrijf eraan moet verdienen.
Heb je een voorbeeld van jouw mokken, San? Zijn die van jouw groot genoeg bedrukt, en goede kwaliteit? En waar heb jij ze laten maken, als ik vragen mag?
. Dan betaal je alleen verzendkosten
. Ik heb nog een oude mok in de kast staan, zal er eens een foto van maken. Kwaliteit is goed.
Als ik het niet vergeet dan stuur ik je binnenkort een pb, zodra ik het apparaat binnen heb en alles werkt! 
Heb gelukkig al genoeg opdrachten binnen. En ik kreeg er ook nog gratis wat spaarpotten en theeglazen bij die bedrukt kunnen worden, benieuwd of daar markt voor is..
kan je mij misschien een pb sturen met informatie ?
8nnemiek schreef:Nou, ik heb het apparaat vandaag toch maar gekochtHeb gelukkig al genoeg opdrachten binnen. En ik kreeg er ook nog gratis wat spaarpotten en theeglazen bij die bedrukt kunnen worden, benieuwd of daar markt voor is..
Klinkt heel apart!
Nu nog wachten op de rest.

Wel wat meer werk, maar dan heb je wel altijd tevreden klanten
Zodra ik meer weet krijg je pb.