Als je de materiaallijst uitdraait zie je precies hoeveel matjes je nodig hebt. Vandaag alvast een start gemaakt met Jackie, ga straks beginnen met pixelen..
Je moet even kijken of je inkepingen in de plaatjes hebt zitten, dan heb je zwaluwstaartjes nodig.
Channiiiej
Geplaatst: 12-04-13 18:35
Oke En denken jullie dat dit een goede/geschikte foto is om mee te beginnen? Wordt het pixelschilderij net zo onscherp als op onderstaande foto? Of is het in het echt scherper?
Jeetje wat gaaf! Lijkt mij ook erg leuk om te gaan doen, maar zal wel prijzig zijn zeker?
purny
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-13 18:48
Schopt topic eventjes de lucht in... hoe is het met de pixelschilderijen? Hier heb ik er alweer 2 klaar, nu even denken welke ik als volgende ga maken...
zou iemand me via prive mail uitleggen hoe t in zn werk gaat want van de beginpost snap ik niet veel. Hoe zet je t om etc. Vind t leuk uitzien namelijk. en doe je t met echte voorbeelden of doe je t met je eigen foto's Welk programma gebruik je en ga zo maar door
EmmaVZ
Geplaatst: 24-07-13 19:02
Oh, dat is wel erg gaaf zeg! Maar ook mijn vraag: Hoeveel kost zoiets?
cobiie
Geplaatst: 24-07-13 19:46
Moonfight schreef:
Ziet er gaaf uit! Maar kost het niet een fortuin?
Vaak kost het inderdaad wel redelijk wat geld.
Via www.pixelhobby.nl kan je een foto/plaatje omzetten in patroon. Hier kan je ook de afmetingen van je uiteindelijke creatie kiezen. De website geeft dan een "bestellijst" met welke kleuren en basisplaatjes je nodig hebt. Een matje kost gemiddeld 0.33 cent, een basisplaatje is 2.95 euro dus dan kan je uitrekenen hoeveel het je gaat kosten.