Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Lara_Silver schreef:Ben benieuwd of ze na een tijd hun geur kwijt raken, vooral voor gebruik binnenshuis. Het heeft namelijk typische geur; althans de banden die ik wissel en mijn eigen banden hebben de kelder ook gevuld met hun geur. Maar echt wel heel mooi die creaties, die palmboom is echt heel stoer en de paarden ook.
Elisebrouwer: zo hee, een hele band? Ben je niet bang voor de tanden met alle staallagen in autobanden?
Tegenwoordig krijgt hij telkens (wanneer hij tot op het ijzer afgekloven is) een nieuwe band.. We kunnen hem geen groter plezier doen
EliseBrouwer schreef:Lara_Silver schreef:Ben benieuwd of ze na een tijd hun geur kwijt raken, vooral voor gebruik binnenshuis. Het heeft namelijk typische geur; althans de banden die ik wissel en mijn eigen banden hebben de kelder ook gevuld met hun geur. Maar echt wel heel mooi die creaties, die palmboom is echt heel stoer en de paarden ook.
Elisebrouwer: zo hee, een hele band? Ben je niet bang voor de tanden met alle staallagen in autobanden?
Uhm.. Vroeger wel, maar we konden hem er niet vanaf houden (i.v.m. de banden rondom de kuilsilo's die nog afgevoerd moesten worden).
Maar hij doet het ontzettend voorzichtigTegenwoordig krijgt hij telkens (wanneer hij tot op het ijzer afgekloven is) een nieuwe band.. We kunnen hem geen groter plezier doen
![]()
Ik heb de foto's niet op mijn laptop staan.. Ik heb moeders al gevraagd om er eentje op te sturen
van een toegetakelde band
Mijn moeder was al online en omdat het er