Oude autoband: wat zal ik daar mee gaan doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:32

Oh die is heel leuk zeg!

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:41

helemaal top zeg...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 01:35

Ik heb een pedestal/podium gemaakt van een autoband.

Opgevuld met zand, ook in het rubber zelf. Beetje water erop om het zand goed in te laten klinken en .... tadaaaa.

Afbeelding

Paard vind het erg leuk. :)

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 11:34

Krissis schreef:
M'n dochter heeft deze
[ Afbeelding ]
Gemaakt uit 1 autoband

Leuk ding! Wat ik mij wel af vraag is of de band nog af geeft of is het op een bepaalde manier schoongemaakt?

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:41

Geen idee of ie speciaal is schoongemaakt, ik ging er bij aankoop uiteraard wel van uit, dochter komt er ook weer schoon vanaf dus het moet wel.
Denk dat je met een hoge druk spuit wel ver komt
Alleen het uitsnijden van die band, dat is iets om goed over na te denken.... Ik zou niet weten met wat.
Laatst bijgewerkt door Krissis op 17-05-13 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Animal

Re: Oude autoband: wat zal ik daar mee gaan doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:51

Ik geef ze aan de hond :D
Binnenkort laat ik wel een foto zien ;-)
Er blijft niks van over, het wordt compleet aan stukken gescheurd :=

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 19:55

Ben benieuwd of ze na een tijd hun geur kwijt raken, vooral voor gebruik binnenshuis. Het heeft namelijk typische geur; althans de banden die ik wissel en mijn eigen banden hebben de kelder ook gevuld met hun geur. Maar echt wel heel mooi die creaties, die palmboom is echt heel stoer en de paarden ook. :wow:

Elisebrouwer: zo hee, een hele band? Ben je niet bang voor de tanden met alle staallagen in autobanden? :=

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:06

Lara_Silver schreef:
Ben benieuwd of ze na een tijd hun geur kwijt raken, vooral voor gebruik binnenshuis. Het heeft namelijk typische geur; althans de banden die ik wissel en mijn eigen banden hebben de kelder ook gevuld met hun geur. Maar echt wel heel mooi die creaties, die palmboom is echt heel stoer en de paarden ook. :wow:

Elisebrouwer: zo hee, een hele band? Ben je niet bang voor de tanden met alle staallagen in autobanden? :=

Uhm.. Vroeger wel, maar we konden hem er niet vanaf houden (i.v.m. de banden rondom de kuilsilo's die nog afgevoerd moesten worden).
Maar hij doet het ontzettend voorzichtig ;-) Tegenwoordig krijgt hij telkens (wanneer hij tot op het ijzer afgekloven is) een nieuwe band.. We kunnen hem geen groter plezier doen 8)7

Ik heb de foto's niet op mijn laptop staan.. Ik heb moeders al gevraagd om er eentje op te sturen
van een toegetakelde band :P

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:07

EliseBrouwer schreef:
Lara_Silver schreef:

Uhm.. Vroeger wel, maar we konden hem er niet vanaf houden (i.v.m. de banden rondom de kuilsilo's die nog afgevoerd moesten worden).
Maar hij doet het ontzettend voorzichtig ;-) Tegenwoordig krijgt hij telkens (wanneer hij tot op het ijzer afgekloven is) een nieuwe band.. We kunnen hem geen groter plezier doen 8)7

Ik heb de foto's niet op mijn laptop staan.. Ik heb moeders al gevraagd om er eentje op te sturen
van een toegetakelde band :P

Ok, nou in ieder geval heeft een autoband lekker veel 'bite', ben er zeker van dat hij er daarom zo lyrisch van is. Ben benieuwd naar de foto's. :D

Krissis

Re: Oude autoband: wat zal ik daar mee gaan doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:20

Die geur, das een goeie!
Hier werd het paard van de week goed benut
Afbeelding

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:51