Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ravvie schreef:ik zweer echt met mijnhand op mijn hart dat deze niet is overgetrokken. ik ben er niet voor niets heeeel lang mee bezig geweest met de schetsalle lijnen gingen scheef . ook raster geprobeerd. maar dat werkte al helemaal niet . daarbij dit is de eerste digi tekening op computer . tevens heb ik deze foto al vaker op papier geschets mischien dat het daarom zo lijkt ? en de schets is trouwens gemaakt met een tablet en niet met mijn muis. want daarmee lukte het al helemaal niet haha !
maar ik heb hem echt niet overgetrokken en vind het jammer dat mensen dit denken

Want ben toch benieuwd hoe je aan de plaatsing van je lijnen komt. Want, zoals ik al eerder zei, mis ik een gedachte achter deze plaatsing. Ze lijken zomaar op papier gezet zonder houvast, zonder dat het vormen volgt, enkel slechts contouren van een foto. TinkerTom schreef:Tijd terug hebben we eenzelfde discussie gehad met Bitje@bokt...die trok ook over en ontkende dat een hele tijd...
ze werd ongeloofwaardig en kreeg geen reakties meer van de serieuse mensen...
ze heeft het uiteindelijk eerlijk toegegeven en kreeg toen genoeg tips!
En inmiddels heeft ze bewezen dat ze goed in staat is om een tekening te maken op haar eigen krachten

ik ben ontevreden over het lichaam zegmaar..