Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
xxrossiexx schreef:Dankjewel! Het been heb ik zelf ook een klein beetje moeite mee, maar ik zie niet goed wat er anders aan zou moeten zijn, het lijkt vanaf dit punt gewoon een rare houding terwijl dat waarschijnlijk in het echt helemaal niet zo was. Het andere arm is op de foto ook niet zichtbaar, vind je dat ik er wat bij moet verzinnen of toch aan het voorbeeld houden? Ik snap wel dat je je aan die dingen stoort..Super mooi! Lijkt echt net een foto, heel veel respect!
Ik zit alleen te kijken naar het been (neem ik aan?), vind dat voor mij een heel storend aspect omdat ik het gevoel heb dat de daar niet hoort. Of dat ik er geen been in zie. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar vind het storend.
Daarbij mis ik nog een arm, ben namelijk benieuwd hoe die zit.
Maar echt super gaaf!

EmmaVZ schreef:Goed ideeErg mooi! Alleen zou ik persoonlijk het bij haar van het meisje nog wat meer contrast toevoegen
ga ik doen. Was er zelf niet opgekomen maar als je het zegt en ik kijk nog eens naar de tekening vind ik dat je helemaal gelijk hebt.E_Nalanta schreef:Complimentjes zijn altijd leuk om te horen maar ik was natuurlijk vooral benieuwd wat jij er zelf van vond! Tof dat je zo positief bentOmy, wát enorm gaaf......
Misschien iets meer verwerken zodat ze ook echt op haar buik ligt 
ga ik nog doen!
xxrossiexx schreef:Oh sorry dacht dat het een opdracht was. Vind wel dat je gek bent!