Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)
Manen vind ik wel mooi gelukt, mooi schaduw aangebracht en het hoofdstel ook, en met leven in de ogen komt er ws. algeheel meer leven in maar zo vind ik het niks. Je hebt in de kleur wel netjes de richting van de haren ingehouden, als je daar met meer kleurlagen over elkaar heen gaat werken komt er veel meer diepte in. 
, maar dat oog is nog steeds géén oog. Er zit geen afgetekende oogbol in, het "kijkt" niet... Kijk nou eens echt, echt héél goed naar de voorbeeldfoto, daar is het oog zo TOTAAL anders!!!! Kun je dat niet zien? Het hele contrast van het bovenste deel van de oogbol klopt niets van. licorne schreef:Dit is voor de omliggende dingen al een stuk beter, maar dat oog is nog steeds géén oog. Er zit geen afgetekende oogbol in, het "kijkt" niet... Kijk nou eens echt, echt héél goed naar de voorbeeldfoto, daar is het oog zo TOTAAL anders!!!! Kun je dat niet zien? Het hele contrast van het bovenste deel van de oogbol klopt niets van.
(het is dan wel dik papier maarja) Het oog zit net in een te donker hoekje voor mij. 
samira_baco schreef:HorseyDude schreef:
Vindt t al stukken beter zo hoor
Ben benieuwd hoe me baco gaat worden
Sorry, ik maak Baco wel in mijn vrije tijd hoor. Maar dit betekent NIET dat ik de Baco opdracht wegdoe! Hij komt écht op papier!
(Ik mag niks gratis tekenen op de tekengroep waar ik zit, helaas. Ik heb het gevraagd maar het mocht niet.)