Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
babe schreef:Super mooi!!
Er is alleen 1 dingetje dat me stoort en dat is het gedeelte onder de neus. Vergeleken met de foto heb je de bovenlip van de tijger te groot/breed gemaakt zodat het in mijn ogen een beetje gek uit ziet. Gedeelte tussen de neus en de bek bedoel ik..
Voor de rest vind ik de tekening een stuk mooier dan de foto.
Maar dit was dus al de tekening. Sall schreef:Daisyree schreef:Ga er ergens tussenin zitten. Dan heb je waarschijnlijk de prijs waar je je redelijk gelukkig mee voelt Sall.
Daar zit ik inderdaad
Duke schreef:babe schreef:Super mooi!!
Er is alleen 1 dingetje dat me stoort en dat is het gedeelte onder de neus. Vergeleken met de foto heb je de bovenlip van de tijger te groot/breed gemaakt zodat het in mijn ogen een beetje gek uit ziet. Gedeelte tussen de neus en de bek bedoel ik..
Voor de rest vind ik de tekening een stuk mooier dan de foto.
Mij viel precies hetzelfde op.
Maar verder...![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst eventjes dat ik naar de referentiefoto zat te kijken.Maar dit was dus al de tekening.
De neus was me ook opgevallen, maar ook pas toen ik van de foto terug naar het werk ging scrollen. Vind het niet megastorend ondanks dat het niet helemaal klopt. Het doet nauwelijks afbreuk aan het werk. Echt heel erg mooi
tis dat ik ook geen paard kan kopen
Anders had ie zo in mn huiskamer gemogen!
Moest even 2x kijken hoor. Echt onwijs goed! Ben ook benieuwd naar de WIP-foto's.