Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik moet nu voor iedere toer een beetje moed verzamelen om er aan te beginnen
 Ik moet nu voor iedere toer een beetje moed verzamelen om er aan te beginnen  

. Maar ik ben er zelf een paar keer de mist mee ingegaan met afzakkende sokken
. Maar ik ben er zelf een paar keer de mist mee ingegaan met afzakkende sokken  

En zo passen ze waarschijnlijk nog makkelijk over (dikke) panty's en dergelijke
 En zo passen ze waarschijnlijk nog makkelijk over (dikke) panty's en dergelijke  

.
. .
.                                                          !!!
 !!!                                                         
 .
. 
 . Morgen wil ik eigenlijk een klapper maken met breien. Elke 20 naalden gaan er 6 steken af. Zeker bij de tv ben je zó weer rond. Tja, wat moet je anders doen als je nog aan bed gebonden bent: je zet de tv aan
. Morgen wil ik eigenlijk een klapper maken met breien. Elke 20 naalden gaan er 6 steken af. Zeker bij de tv ben je zó weer rond. Tja, wat moet je anders doen als je nog aan bed gebonden bent: je zet de tv aan  

Paloedie schreef:Patpen.. baas boven baas?!:P
 . Ik kan niet tegen stilte en heb daarom altijd tv aan als ik thuis ben
. Ik kan niet tegen stilte en heb daarom altijd tv aan als ik thuis ben  . Stilzitten kan ik ook niet vandaar altijd aan het multitasken. Nu op bed kán ik 4 dingen tegelijk, beneden meestal tv en breien of ander handwerkje. Laptop en tab worden dan afgewisseld.
. Stilzitten kan ik ook niet vandaar altijd aan het multitasken. Nu op bed kán ik 4 dingen tegelijk, beneden meestal tv en breien of ander handwerkje. Laptop en tab worden dan afgewisseld. . Ik was ook altijd mijn breiwerk vóór ik het ga dragen!
. Ik was ook altijd mijn breiwerk vóór ik het ga dragen! 

.
.                                                         
 Vind het mooie kleurtjes!
 Vind het mooie kleurtjes!