, heeft het even geduurd voordat er weer een update was. Maar vanavond dan eindelijk weer eens de zin gevonden om wat te tekenen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
. Het enige wat eigenlijk echt nog moet, zijn de manen. En laat ik daar nou net een gloeiende hekel aan hebben. Ik kan het ook gewoon echt niet, dus alle tips zijn meer dan welkom
Gisteravond toch maar een poging gedaan, maar ben er helemaal niet tevreden over. Er moet dus nog wel het een en ander, of eigenlijk alles
, aan veranderd worden.
Ik.vind.ze.goed.gelukt! Maar nog wel wat gladjes, mocht iets.meer haar-structuur.in.
.
, wil dit weekend nog even snel een schilderij afmaken wat een kerstcadeau is en daarna zal ik deze weer eens oppakken
Maar ik ben zowiezo iemand die heel slecht is in dingen afmaken. Heb hier nog zo'n 10 werkjes liggen die niet af zijn. Meestal begin ik altijd heel enthousiast met een idee, om het daarna half af aan de kant te gooien
Maar deze wil ik wel gewoon graag afmaken, ook omdat er eigenlijk nog maar heel weinig moet.
Ik zie het zo niet aan het oog. Zou je misschien aan kunnen geven wat je precies gek vindt ogen?
Ben er zelf dan ook niet echt tevreden over, maar ben bang dat het ook niet veel beter gaat worden