[DIGI][WIP] Mijn droomstal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 10:28

ha jups..echt heeeeeeeeel frustrerend, gelukkig deed ik t voor de lol en niet voor school/werk ofzo.
Enige voordeel nu is dat ik t beter kan aanpakken en dingen nu wat beter kan...
Zo heb ik nu de stallen een stukje langer gemaakt en de tralies ertussen wat verandert

xNK

Re: [DIGI][WIP] Mijn droomstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:33

Gelukkig heb je veel geupload :j

Ik doe altijd van die rare titels net als dfhnwjf ofzo, dan kán je hem gewoon niet overschrijven _O-

CaPrIoLe`79

Re: [DIGI][WIP] Mijn droomstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:10

Zonde :(
Dat hooi en stro van bovenaf in de stallen kiepen vond ik wel interessant trouwens. Al vind ik het jammer dat je daardoor hoogte verliest van de hal voor luchtcirculatie.
Ga je nu weer je droomstal opzetten of weer iets anders?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 03:46

ik ga wel weer iets richting mn droomstal doen...al blijf ik steeds hangen omdat fijn is als je alles onder 1 dak hebt maar t met de bouw nooit zo lukt hihi...

O t stomme is dus dat ik de stal gekozen heb en daar t lege bestand overheen opgeslagen heb omdat ik dacht dat ik hem OPENENDE.. heel blond.. t is btw nu wel weer leuk aant woorden. Al dan niet van bovenaf hooi/stro omdat t niet om pension klanten gaat maar om eigen paarden.

Ikzelf vind t ook erg handig, tot nu toe 2x op een stal gestaan die dit had (waar men zelf moest mesten) en ik vind t toch een groot pluspunt.