[TEK] [WIP] Girafje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:16

Mooi gedaan, maar ik snap waarom het lijkt alsof de kin te dun is. De lijn die de kin met de kaak (?) verbindt, loopt bij jou naar links, terwijl de lijn naar rechts moet buigen. Kijk dus nog even goed naar de kin. Als je goed kijkt moet het opvallen en ik denk dat je met geluk het ook nog kan veranderen. :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 21:54

Klinkt misschien ongelooflijk maar de Giraf is EINDELIJK klaar... (sorry, was vergeten camera op te laten dus eindresultaat komt er zsm aan!) :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 10:50

HorseyDude schreef:
Klinkt misschien ongelooflijk maar de Giraf is EINDELIJK klaar... (sorry, was vergeten camera op te laten dus eindresultaat komt er zsm aan!) :)

Afbeelding

KLAAR! *\o/*

Cyntje

Re: [TEK] [WIP] Girafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 21:34

Wat je nu geaccentueerd hebt moet het donkerbruine zijn he? Persoonlijk zou ik overal haartjes tekenen en dan het donkerbruine met net wat meer contrast...
Nu vind ik het voor ons linkeroog wat raar wegvallen daardoor :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 23:06

Cyntje schreef:
Wat je nu geaccentueerd hebt moet het donkerbruine zijn he? Persoonlijk zou ik overal haartjes tekenen en dan het donkerbruine met net wat meer contrast...
Nu vind ik het voor ons linkeroog wat raar wegvallen daardoor :)

OK, ik kan kijken wat ik kan doen... hopelijk gaat het goed... Misschien de linkerkant (bij het oog) ook invullen? (Goed, het gaat dan afwijken van de foto, maar het lijkt nu nog zo... onaf)