[TEK][WIP] Fries

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

falionrule

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 10:00

licorne schreef:
Als je op UK even naar mijn topics zoekt dan zie je wat ermee kan :P Ik heb geen enkel probleem met de minieme details,daar zijn ze dan juist weer net stevig genoeg voor.

dat ziet er idd erg mooi uit :j (hoewel dat ook wel met jouw tekentalent te maken zal hebben :P )

Ik vind die set met 120 potloden zo mooi
alleen zo duur... (gelukkig ben ik bijna jarig, dan kan ik geld vragen) -O-
gaan al die sets in een houten doos? of zijn er ook (goedkopere) sets die je in zo'n ijzeren doosje kan vinden?

licorneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:03

Gewoon naar de tekenwinkel gaan en de losse potloden kopen die je denkt nodig te hebben voor de werken die je maakt! Ik heb er "maar" een stuk of 25 tot 30 geloof ik (zou ze moeten tellen :P ) en daar kan ik qua portretwerk echt alles mee doen. Heb ik 'ns een echt afwijkende kleur nodig dan val ik terug op de berg allekleurenbruynzeel die ik ook nog heb.

falionrule

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 10:17

licorne schreef:
Gewoon naar de tekenwinkel gaan en de losse potloden kopen die je denkt nodig te hebben voor de werken die je maakt! Ik heb er "maar" een stuk of 25 tot 30 geloof ik (zou ze moeten tellen :P ) en daar kan ik qua portretwerk echt alles mee doen. Heb ik 'ns een echt afwijkende kleur nodig dan val ik terug op de berg allekleurenbruynzeel die ik ook nog heb.

Oke, dat is idd een beter idee dan één hele dure set kopen waarvan ik de helft niet (vaak) gebruik :j
nu nog maar aan alle gasten op mijn verjaardag geld vragen (duurt alleen nog een maand |( )

dankjewel voor de hulp :D