[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:07

Stipje, ben nog hard bezig met mijn website, alleen de tekst staat r nog op.
Mocht je spellingsfouten zien, ik zie ze niet, ben heel slecht in spelling.

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 10:17

lifaya schreef:
Ik heb helaas komende dagen geen tijd om andermans sites te bekijken en beoordelen, ga een zeeeer druk weekend tegemoet :D

mijn website is http://www.reneefotografie.nl

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :D

Misschien dan beter even wachten tot je tijd hebt? Topic gaat niet werken anders!

kani_ejj schreef:
Stipje, ben nog hard bezig met mijn website, alleen de tekst staat r nog op.
Mocht je spellingsfouten zien, ik zie ze niet, ben heel slecht in spelling.

Maar je kunt wel al andere sites bekijken en beoordelen?

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:37

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:12

Leuk topic! Ik zal binnenkort eerst wat websites beoordelen :) (daarna zal ik een linkje plaatsen naar mijn website en vertellen wat er in ieder geval nog gaat veranderen, het is namelijk nog wel een work in progress).

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:12

ik doe dat vanmiddag ;) of vanavond.. moet zo werken

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:48

Wat een leuk idee, dit topic! :D

AtelierB; Ik zou een 'galerij' maken. Een beetje op dezelfde manier als fotografen hun portfolio presenteren. Denk dat dat overzichtelijker is. Ook openen nu alle foto's in een andere pagina, waardoor ik er heel snel klaar mee ben. Ik heb nu maar een paar tekeningen gekeken, wanneer ik gewoon verder kon klikken had ik er veel meer bekeken. :) Ik mis ook de prijzen voor je werk.

Blanket; Ook ik vind dat je tekst vrij smal is. Ook zal ik een foto van jezelf erop zetten bij biografie. Sowieso had ik het leuk gevonden als je op elke pagina een andere foto hebt. Slim dat je de werkwijze tijdens een fotoshoot erop hebt staan. Dat schept duidelijkheid. Verder vind ik het jammer dat je wel erg weinig foto's op je site hebt staan. Daardoor krijg je niet een volledig beeld van jou kunsten als fotograaf.

Nooor_; Ik vind het overzichtelijker als het portfolio in delen is opgebouwd (dus bijvoorbeeld mensen, honden, paarden). Nu heb je de paarden en honden foto's door elkaar staan. Ook vind ik je miniaturen wel erg groot. Als je die iets kleiner maakt, wordt het wat overzichtelijker denk ik.

My_Little_P; Ik vind de achtergronden die je hebt gebruikt erg druk. Ook omdat ze verschillend zijn (op de voorpagina zo'n 'tegel' en op de rest een schrift zeg maar). Verder vind ik je lettertype niet makkelijk lezen.

Mijn site is nog niet klaar, maar ik zet hem hier toch alvast neer: www.saskialamberts.nl Wat er nog moet gebeuren:
- Meer foto's erop
- Blauwe balk boven de foto's weg
- Homepage veranderd (één grote foto erop)
- Kleine vierkante foto's links centreren
- Bij tarieven moeten het nog linkjes worden en er dus iets tevoorschijn komen als je daar op klikt

Dat is het wel ongeveer. :j Ik hoor graag wat jullie er nu al van vinden!

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:19

Ik heb een paar site's bekeken omdat ik geen tijd heb om ze allemaal te bekijken.

Blanket: Ik vindt je site ook een beetje klein. Hij is daardoor ook wat saai. Misschien iets groter, en andere plaatjes er bij? Verder heb ik geen spelfouten o.i.d. gevonden.

Ivonka Jouw site vindt ik ook wat klein en saai. Ik kon eerst ook niet vinden waar je naar je Portfolio e.d moest, want dat stond klein onderin. Verder ziet het er op deze manier ook wel weer netjes uit.

Lalee Jouw site ziet er mooi en kleurrijk uit. Alleen is het qua inhoud nog een beetje kaal.

Lindy1982 Ik vindt jouw site heel mooi. Maar ik denk dat dat komt omdat het helemaal mijn smaak is. Hij is mooi groot en vol, maar ook weer niet té vol.

Saskiaa_ De site is niet helemaal mijn smaak, maar toch vindt ik hem niet lelijk. Hij ziet er strak uit en alles lijkt mij duidelijk.

Mijn site:
DVPictures
Eigen opmerkingen:
- Voorpagina ga ik denk ik nog veranderen door er alleen een foto op te zetten en 'Over mij', 'Agenda' en 'Reclame' apart. (of wel zo laten?)
- Portfolio is nog wat leeg, binnenkort een fotoshoot van een paard van een ander.
- 'Shoots' --> 'Ans en Wino 29 -6 -2012' Daar staat nog een ander watermerk doorheen. Tegenwoordig heb ik een ander. Bij deze foto's ook vervangen?

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:31

xDyan; Ik vind op je homepagina het stuk boven je tekst te groot (op andere pagina's is het ook wel vrij groot). Die tekst zag ik (op mijn laptopje) eerst helemaal niet staan. Ik zou die rij paardenfoto's eruit halen. Daarbij kraak je jezelf eigenlijk af op je homepagina. 'de foto's waren ietsje minder' en 'Het resultaat was niet wat ik ervan verwacht had'. Even overdreven gezegd: 'Waarom zou ik een shoot bij jou boeken, als je zelf niet tevreden bent over je foto's?'. Ook heb je in dat stukje een link staan (onder het woord foto's), die naar de startpagina van weebly linkt.
Ook vind ik je copyright te groot. De paarse versie vind ik ook niet mooi.
Verder weet ik niet of je meer verschillende dieren op de foto hebt gezet? Je hebt nu alleen maar foto's van 1 paard, 2 honden en 2 katten.

Welke grootte kan ik verwachten hierbij? '1 foto: €7,00 (incl. verzendkosten)'

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:34

My_Little_P schreef:
lifaya schreef:
Ik heb helaas komende dagen geen tijd om andermans sites te bekijken en beoordelen, ga een zeeeer druk weekend tegemoet :D

mijn website is http://www.reneefotografie.nl

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :D

Misschien dan beter even wachten tot je tijd hebt? Topic gaat niet werken anders!

Ik was benieuwd wat de rest er over te zeggen heb ;) maar als je het wilt dan wacht ik wel tot ik terug ben in NL

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 18:16

Het is je vergeven hoor René :+

Oke, hier jouw website: Mooie opzet. Héle gave foto van jou bij 'Over mij'!!
Op de welkomstpagina gebruik je 2 keer kort na elkaar 'altijd' (kleinigheidje, weet het). Tabblad Portfolio heeft enkele grammaticale foutjes: afleidt en vasthoudt bijvoorbeeld. Je portfolio: schitterende foto's, geen commentaar op!

Veel plezier nog in de States!!

Over het algemeen moet ik zeggen dat de meeste wel heel veilig wit of zwart gebruiken (mijzelf incluis). Zit toch te denken naar iets kleurigers over te schakelen!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 18:19

Aangezien er meerdere sites staan nu, is het misschien een idee om zelf tenminste 2 sites te beoordelen en dan meteen je eigen site er onder zet?

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:33

_xDyan schreef:
Ivonka Jouw site vindt ik ook wat klein en saai. Ik kon eerst ook niet vinden waar je naar je Portfolio e.d moest, want dat stond klein onderin. Verder ziet het er op deze manier ook wel weer netjes uit.

Ik denk dat je naar de portretsite hebt gekeken? Die is al wat ouder en doe ik haast niks aan :) Al vind ik de linken er toch duidelijk staan :j Mijn hoofdsite is toch wel http://www.idphotos.nl ;)
Laatst bijgewerkt door Ivonka op 13-07-12 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:37

Is het dan misschien een idee om een citaat te maken met alle Links van de sites erin?
Zodat je zelf kan kiezen welke je beoordeelt en niet alle paginas terug hoeft te lezen?
Ik had al even een stipje gezet
Met 3 weken gaat mn site de lucht in, zal zsm ff reageren op de sites van anderen

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:53

Lindy, je eerste site vind ik lekker fris. Wordpress denk ik? Daar heb ik mijn site ook een beetje op gebasseerd al wilde ik niet dat er overal commentaar op gegeven kon worden. Dat kan alleen bij mijn blog.
De site is overzichtelijk en duidelijk. Toch mis ik ook hier je voorwaarden?

Je 2e site is eigenlijk hetzelfde waarom ik me afvraag... waarom niet gewoon een blog. Daarbij kan ik in de klanten/bestel site kijken. Lijkt me niet de bedoeling. Qua lay-out vind ik de eerste mooier/sprekender.

Saskia, aangezien je nog veel wilt veranderen reageerd is daar (nog) niet op.

Dyan, Lekker kleuren. Kaders om de foto's bovenin vind ik persoonlijk niet mooi... Ze lijken schuine zijdes te hebben maar worden half afgesneden.
Waarom zet je een andere fotografe op je homepage? Het gaat toch om jou? Leuk voor bij de "links" of je moet echt samenwerken maar zou dit dus niet doen.
Bij je portfolio zou ik proberen de links (paarden, honden etc. naast elkaar te zetten. Mooie scherp album.
De fotopakketten staan op een andere pagina dan je zou moeten aanvinken. Dat zou ik bij elkaar zetten anders moet je switchen. Je hebt nu ook 2x een contact punt. Stel geen voorwaarden aan hoe mensen of dieren eruit zien... geef tips. Ze betalen ervoor, dus moeten ze dat zelf weten.

Het ziet er netjes uit, al zou ik dus je indeling een beetje aanpassen.

En originelen op DVD voor 60 euro gaan mijn tenen krom van staan. Maar helaas ben je niet de enigste die dat doet.

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:58

@Lalee:
Je hebt gelijk met een drukke homepage - ga ik inderdaad anders maken.
En dat de afbeeldingen elke keer in een nieuw tabblad openen is voor mij ook al een poos een 'doorn in het oog'. Dat komt nog van de oude techniek die nog onder die site draait... in mijn nieuwe opzet ga ik zeker over naar een galerij waar mensen doorheen kunnen scrollen.

@Ivonka
Goed om te lezen dat idd het in een nieuw venster openen van de afbeeldingen niet meer 'van deze tijd' is. Dat stimuleert mij alleen maar om nog sneller mijn nieuwe site af te maken...

Wat bedoel je verdelen in subpagina's?
Ik heb de tekeningen per categorie dier in een aparte pagina gezet (via menu 'portretten' en dan 'dieren').

@My_little_P: bedankt voor je compliment!
Startpagina overzichtelijker maken: staat op mijn to-do lijstje ;)

@Saskiaa_:
Je bevestigt wat de anderen al zeggen - ik MOET echt over naar een nieuwe galerij (heb al een mooie uitgezocht, nu nog uitzoeken hoe ik het op mijn site aan het draaien krijg).

Leuk topic zo!
Ik zal dit weekend nog een paar sites bekijken en wat roepen (tussen het knutselen aan mijn eigen site door).
Mischien inderdaad wel een goed idee om op een of andere manier het overzicht te houden...

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:04

AtelierB schreef:
@Ivonka
Goed om te lezen dat idd het in een nieuw venster openen van de afbeeldingen niet meer 'van deze tijd' is. Dat stimuleert mij alleen maar om nog sneller mijn nieuwe site af te maken...

Wat bedoel je verdelen in subpagina's?
Ik heb de tekeningen per categorie dier in een aparte pagina gezet (via menu 'portretten' en dan 'dieren').

Ja ben nu even kwijt hoe ik het zag haha. Misschien omdat het portretten/illustraties/digitaal en opdrachten zijn. Misschien daarin iets meer centeren... op die pagina zelf?

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 20:24

MarianneV schreef:
Is het dan misschien een idee om een citaat te maken met alle Links van de sites erin?
Zodat je zelf kan kiezen welke je beoordeelt en niet alle paginas terug hoeft te lezen?
Ik had al even een stipje gezet
Met 3 weken gaat mn site de lucht in, zal zsm ff reageren op de sites van anderen

Geen slecht idee, denk ik, maar heb werkelijk geen benul hoe dat moet? :D

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:27

Citaat:
MarianneV - http://www.MarianneVisser.nl (site is nog niet online)

Deze quoten en dan je naam en site er bij zetten

Alleen het citaat quoten

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:57

http://ploned.weebly.com/ @ Ik vind je site boven erg druk, en onder een beetje saai. Dit is btw. niet bij
de pagina 'over mij'. Deze vind ik weer erg origineel. Wat ik wel jammer vind is dat het kopje 'portfolio' leeg is.
Deze kun je een beetje opvullen of er een link in zetten. En ik snap je kopje 'Peggy' niet helemaal? Maar al met
al een leuke site om te zien :)

http://www.lunaverhoog.nl/ @ Een nette, strakke site om te zien. Alleen telkens dezelfde foto wordt een beetje saai.
Ik zou daarin liever wat afwisseling zien, misschien het zelfde thema behouden? (bos, het zelfde paard oid?)
Je portfolio is overzichtelijk met een 'next' knopje, wat ik erg waardeer. Al zou ik wat meer voorbeeldfoto's willen zien,
als ik een shoot bij je zou bestellen.

http://www.atelierbrigitte.nl/ @ Eerste wat ik dacht: Wauw, wat een vrolijke site! Je site is leuk om te zien, net als je
tekeningen. Misschien is het leuk om er een commentaar-bundeltje in te zetten? Ik kan er verder niks op aan merken,
alle moeilijke termen zijn uitgelegd en het is overzichtelijk. Heel netjes!

http://laphotografille.weebly.com/ @ Ik herkende meteen een weebly-site! Mooie foto boven de site, alleen zou ik er
wat afwisseling in brengen. Overzichtelijke portfolio, de foto's ook op groot formaat. Dit is fijn, dan zie je namelijk
goed de kwaliteit van de foto's. Alleen bij de laatste drie kopjes had in een extra foto aan de zijkant gezet, want nu is
het een beetje saai. Ik zou de categorieën is subpagina's verdelen (honden, paarden, overig/mensen)

http://www.idmoments.nl/ @ Op het eerste gezicht een nette site. Volgens mij ook fijn te zien op een mobielschermpje?
Klopt het dat bij je gallery het kopje 'baby- en kinder' het niet doet? Ik vind het alleen jammer dat je op een aparte pagina
komt als je naar je foto's gaat. Ook zou ik de foto's rechts onderin aanklikbaar maken, zodat je deze op groot formaat kan
zien als je er op klikt.

http://www.reneefotografie.nl/ @ Helemaal mijn type site :j Mooie beginfoto ook. Ik zou alleen portfolio en nabestellen
van plek wisselen. Je wilt immers eerst weten of je bij een fotograaf foto's wilt laten maken voordat je over nabestellen gaat
nadenken. Groot aantal foto's ook! Dit is fijn voor de klant, zo heb je veel voorbeelden. Bij alle kopjes heb je een opvul foto
behalve bij 'Fotoshoot'. Hier zou ik rechts/linksboven een klein fotootje zetten. Mooie site.

http://www.mooiimoment.nl/ @ Wat een lieve beginfoto! De site is goed opgevuld en bevat dus geen lege plekken.
Ook jammer dat bij jou je portfolio-pagina leeg is. Misschien ook een idee hier wat linkjes neer te zetten naar je
portfolio-pagina's? Ook is je kopje paarden leeg? Deze kun je beter weghalen als er nog geen foto's voor zijn. Het
'Nieuw' rechts is fijn, hierdoor vul je lege plekken op.

http://www.lindyschenk-smit.nl/ @ oh.. dit is je nieuwe site? Oeps, niet goed gelezen dus :) Deze site is minder aansprekend
dat de vorige. Je logo is wel duidelijk te zien, dit is goed. Zo herkennen mensen je foto's als ze deze op een site tegen komen.
Ik zou zelf voor de andere site kiezen, maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak.

http://www.idphotos.nl/ @ Op het eerste gezicht ziet het er erg professioneel uit. Eigenlijk kan ik er weinig op aanmerken.
De site is overzichtelijk, herkenbaar en goed opgevuld. Zo hoort een site eruit te zien. Heel netjes!

http://berensfotografie.weebly.com/ @ Ook mijn type site :) De foto bij 'over mezelf' zou ik veranderen. Deze is niet van heel
goede kwaliteit. Misschien een vriendin vragen om een foto van jou te maken oid? Ik zou alleen je pagina's wat opvullen,
want bijv. 'Fotoshoots en Contact' zijn erg saai om te zien. Misschien een fotootje in de hoek? Verder zou ik bij je portfolio
subpagina's maken: paarden, honden. Verder een leuke site om te zien.

Dan hier mijn site, ik heb deze ongeveer 5 à 4 dagen geleden gemaakt. Ik ben pas een beginnende fotografe dus ik heb momenteel
alleen nog foto's voor eigen gebruik. Hopelijk hebben jullie wat tips/commentaar op mijn site:
http://Eleane-photo.weebly.com/

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:02

Mitchall schreef:
http://www.idmoments.nl/ @ Op het eerste gezicht een nette site. Volgens mij ook fijn te zien op een mobielschermpje?
Klopt het dat bij je gallery het kopje 'baby- en kinder' het niet doet? Ik vind het alleen jammer dat je op een aparte pagina
komt als je naar je foto's gaat. Ook zou ik de foto's rechts onderin aanklikbaar maken, zodat je deze op groot formaat kan
zien als je er op klikt.

http://www.idphotos.nl/ @ Op het eerste gezicht ziet het er erg professioneel uit. Eigenlijk kan ik er weinig op aanmerken.
De site is overzichtelijk, herkenbaar en goed opgevuld. Zo hoort een site eruit te zien. Heel netjes!

Dank je wel voor je commentaar. Bij id moments is idd de babylink niet aanklikbaar omdat daar gewoonweg nog geen foto's in staan. Maar deze site gaat binnenkort onder constructie aangezien er idd een ander fotoalbum in moet. Zijn zelfs verschillende kleuren zag ik nog :=
Die kleintjes had ik ooit aanklikbaar maar gaf geen meerwaarde imo. Alleen maar meer verwarring.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:11

Eleane, In eerste blik netjes. Heeft je logo een speciale betekenis?
Ik zou kijken of je topfoto breder kan. Dit is een erg moeilijk formaat om mooi foto's te plaatsen en kom je eigenlijk haast alleen op oog foto's uit.

Op je home site zou ik met "Welkom" beginnen en niet met "biografie". Dat kan er wel bij maar je kopstuk zou ik anders noemen.
Vermeld reistijden/kosten en wat erbij hoort op je reportage cq tarieven pagina.

Onnodige vermelding vind ik.
Citaat:
Het voordeel van deze camera is dat je ermee makkelijk mee kan scherp-
stellen op een bepaald punt of op het model. Hierdoor hoef je niet veel te bewerken en zijn de foto's sneller binnen. Het is ook minder werk en de prijs is dus altijd voordeliger.

Portfolio is netjes en scherp. Die vermelding eronder hoort daar niet (muv dat ze niet mogen kopieren) dat hoort bij je werkwijze/voorwaarden. Gooi nooit iets onbewerkt online.

Een kleine tekst bij je contact pagina vind ik altijd wel netjes. Bv dat ze alles vrijblijvend kunnen vragen en je zsm contact met ze opneemt.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:15

Reneefotografie: Niet helemaal mijn smaak, ik vind wit op zwart wat naar kijken en krijg er een beetje een duizelend hoofd van :’) Verder wel heel leuk gedaan, lekker simpel en je maakt práchtige foto’s :o

Mooiimoment: Hele fijne rustige sfeer. Mooie kleuren en fijne grootte. Ik vind het alleen jammer dat je zo ver naar beneden kan scrollen. Ik hou ervan als alles gewoon gelijk overzichtelijk in beeld staat :P

Lindyschenk-smit: Hele mooie site! Niks op aan te merken

IDPHOTOS: Mooie, professionele site! Beginfoto is ook heel gaaf. Enige is dat ik bij het kopje Reportage, die categorieen in subkopjes had gezet, zo word het weer zo’n end naar beneden scrollen..

Berensfotografie: Ook niet mijn smaak. Ook weer wit op zwart wat voor mij ontzettend vervelend leest. Verder vind ik het jammer dat er bij home geen tekst staat maar alleen een foto (wel een hele leuke foto :P ) De teksten vind ik netjes.

Eleanefoto: Ook weer wit op zwart :P Ik vind de foto bovenin, die langwerpige wat op elke kop terugkomt, te smal voor iedere foto die er in staat. Bij de oog foto’s moest ik echt zoeken wat het was, omdat je maar zo’n klein stukje er van ziet. Je teksten en foto’s vind ik netjes :)

Mijn site is pas net in de lucht en ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik hem zo ga houden of helemaal om ga gooien. Tips over de teksten zijn ook zeer welkom want dat is niet mijn sterkste punt :P
http://www.ellesfotografie.com/

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:59

http://www.ellesfotografie.com/ --> bij welkom zou ik de zin "Ik hoop dat alles duidelijk is aangegeven" weglaten en de zin erna gewoon op de contact pagina dien
op wie ben ik heb je 2 keer Vooral het fotograferen van paarden trekt mij en maar toch blijft paardenfotografie meer mijn ding. Dit is dubbelop ;)
en de titel van de foto veranderen in Preza met mij ( niet ik voorop zetten) of anders formuleren ( ik ben niet in een brainstormmodus)
Portfolio ziet er netjes uit
Bij Fotoshoot is het miss handig om de kosten van de reiskosten neer te zetten ( aantal ct per km)

( ik wil niet zeuren he, het zijn tips ;) )

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:01

Ivonka@ Bedankt voor je commentaar! Het logo is een Schuddeboom, wat mijn achternaam uitbeeld, haha :)
Biografie is bedoelt als kopstukje, de titel is namelijk Home. Maar ik zal kijken of ik dit eventueel kan veranderen.
Ik zal de citaat verwijderen. Ik moet het onderste stukje toch verwijderen, toen ik begon waren alle foto's onbewerkt,
inmiddels heb ik er toch een stuk of 9/10 bewerkt.. Nogmaals, bedankt voor je tips!

mang@ Ook jij bedankt voor je tips :) helaas kan ik niks veranderen aan het lettertype, al maak ik later, als ik er verder
mee ben gekomen, een nieuwe site. Ik zou er dan rekening houden met het zwart op wit :j
Een grotere foto bovenin gaat het helaas niet worden, dit had ik eerst maar omdat het stuk met het logo + naam al zo breed
werd, zou het met een grotere foto de halve pagina in beslag nemen.. Dit zou de lezer van de tekst afleiden.

http://www.ellesfotografie.com @ Deze is zeker ook gemaakt via weebly? :) Een nette site, overzichtelijk en erg netjes. Ik zou zelf de
open plekken opvullen met eventueel fotootjes of kleine tekstjes. Bij evenementen bijvoorbeeld: enkele fotootjes plaatsen
die linken naar je evenementen-portfolio? Of gewoon een opvulplaatje? Het is nu een beetje saai. Ook zou ik overal je lettergrootte
gelijk houden, nu lijkt het alsof je met een groter lettertype je pagina minder leeg wilt laten lijken. Een nette site met mooie foto's!
ps: je kan eventueel je portfolio onderverdelen in sugpagina's. Waarbij je overig van de paarden onderscheidt, of rijfoto's van de
standfoto's.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:10

MarianneV schreef:
http://www.ellesfotografie.com/ --> bij welkom zou ik de zin "Ik hoop dat alles duidelijk is aangegeven" weglaten en de zin erna gewoon op de contact pagina dien
op wie ben ik heb je 2 keer Vooral het fotograferen van paarden trekt mij en maar toch blijft paardenfotografie meer mijn ding. Dit is dubbelop ;)
en de titel van de foto veranderen in Preza met mij ( niet ik voorop zetten) of anders formuleren ( ik ben niet in een brainstormmodus)
Portfolio ziet er netjes uit
Bij Fotoshoot is het miss handig om de kosten van de reiskosten neer te zetten ( aantal ct per km)

( ik wil niet zeuren he, het zijn tips ;) )

Bedankt voor de tips!
Ik ga even naar de homepage-tekst kijken :P
Dat 'ik met preza' irriteert mij ook heel de tijd inderdaad, maar ik weet niet waarin ik dat moet veranderen. Twijfel ook over die foto. Prees staat er niet zo gunstig op en ik eigenlijk ook niet :+ Maar heb niet echt een leuke foto van ons samen, alleen van ons apart :P

Aantal cent per kilometer is helaas niet te zeggen omdat buskosten verschillen hier in zeeland en brabant, zit precies op de grens :P

@Mitchall, Ook jij bedankt voor de tips! Idd via weebly. Die verschillende lettergroottes valt mij nu pas op, dat ziet er inderdaad niet netjes uit := Ik zal nog eens kijken voor wat extra opvullen, dat is inderdaad wel een goed idee.

Die tip van submappen in mijn portfolio heb ik vaker gehoord, maar ik vind dat persoonlijk echt niet handig :+ ook op andere sites vind ik het vervelend kijken, ik wil gewoon lekker een lijstje om foto's door te bladeren.