Ziet er goed uit, ook de kleurenkeuze.
Als 'grafisch ontwerper' zie ik nog een paar dingetje waar je de volgende keer op zou kunnen letten:
De ruimte tussen de afbeeldingen en de rand en tussen de afbeeldingen zelf is niet overal gelijk. Het is vaak rustiger als dat ook overal gelijk is -in ieder geval de afstand tussen rand buitenzijde en afbeelding.
Zoals al gezegd door anderen: de twee afbeeldingen onderaan zijn niet even groot (met InDesign of Illustrator is dat nauwkeuriger te bepalen).
Bij de eerste zin zou je even kunnen kijken wat het doet met het totaal beeld als je het woordje 'geboorte' naar de volgende regel zou halen. Nu is de bovenste regel erg lang en raakt bijna de afbeelding en de rand van het kaartje.
Je zou nog kunnen spelen met de twee afbeeldingen beneden: eerst het voetje en dan het hoofdje. De hersenen van een mens hebben blijkbaar de neiging om de afbeeldingen, zoals ze nu staan, 'aan elkaar te plakken' en dat geeft een vertekend beeld.
Begrijp me goed: dit is als opbouwend bedoeld om een volgende keer op te letten. Voor mijn werk moet ik vaak de opmaak van advertenties, krantjes etc. beoordelen en controleren en let dus misschien op hele kleine details ...
Hoe dan ook: ik vind het een errug leuk kaartje!