[SCH] Hengst, Bon Bravour

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:42

super mooi, volgens mij je beste werk wat ik tot nu toe heb gezien! (van wat bij je thuis staat).
Ik ben ook wel benieuwd naar het orgineel (foto).
Mij vielen die 4 knotten ook op maar als je goed kijkt dan weet je idd dat de rest er wel is maar niet in beeld. De lengte van de hals is prima.
Hij blaakt van gezondheid :D

als ik dan 1 klein puntje nog mag benoemen/vragen. de trapeziumspier? (daar waar de laatste knot zit die je niet in beeld ziet) zou nog wel wat "scherper" in beeld mogen. Volgensmij is die beter ontwikkeld in het echt, maar ik vermoed dat hij op je orginele werk wel beter te zien is dan op zo'n kleine foto hier...........desalnietemin +:)+ chapeau.

Zeg als je nou van vosjes schilderen afstapt (sorry bolero) dan heb ik ook nog wel een bruin paard :=

History_

Re: [SCH] Hengst, Bon Bravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:27

echt super knap +:)+

op de orginele foto zijn ook maar 4 à 5 knotten te zien, dat stoort me helemaal niet
voor wie de orginele wilt zien: het is de profielfoto van de facebookpagina van Bravour

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 21:34

Dat klopt helemaal History, dank je!! :) Hij komt binnenkort naar Belgie.

Sandy, het is mijn eerste geschilderde hele paard en dat gaat echt lekker, ik ben nu weer bezig met een vos, ook heel groot, alleen een donkere schildert echt veel fijner, kan je lekker met het licht spelen (dank je RoWi!), dus donker heeft iets de voorkeur, Bollie over laten spuiten,is dat iets? dank je ook, voor je goede tips :)

Pleunie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 14:51

<3 *\o/* Ik vind hem super <3 *\o/*

Bianca70

Re: [SCH] Hengst, Bon Bravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 20:35

Haha! dank je Pleuni!