Dank je Jolijn. De Cavia is wel dekkend maar ik snap wat je bedoelt. Het contrast met de Dober is ook wel groot omdat ik die echtvan het papier af heb laten springen door de keuze van de achtergrond. Ook is het zwart en glanzend.. Ik denk dat als ik dat bij de Cavia zou doen het deze cavia niet meer is.
De dober ziet er goed uit iris, Enkel zou ik wat meer scherpte in het oog aan brengen dus dat de iris en de licht vlek echt goed duidelijk zijn.
Verder erg mooi glans er blik
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 14:29
Seven schreef:
De dober ziet er goed uit iris, Enkel zou ik wat meer scherpte in het oog aan brengen dus dat de iris en de licht vlek echt goed duidelijk zijn.
Verder erg mooi glans er blik
verbeterde wersie (hoop ik )
jasz
Geplaatst: 26-04-12 14:51
heel mooi! de cavia ook trouwens. ik vind alleen de neus een beetje raar lijken. hij lijkt een beetje scheef.
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 16:17
jammer jasz gezien ik voornamelijk bezig ben geweest dat juist beter te krijgen en nadat het volgens mij al beter was geworden alsnog er commentaar op krijg
Heb jij een idee hoe ik het beter krijg? En bedoel je de iets lichte ramsneus of iets anders?
Century
Geplaatst: 26-04-12 16:31
Ik heb vandaaag mijn Chinook-tekening binnen gekregen, dank je wel Iris voor alle moeite en goed werk afgeleverd!
Mooi hoor! Ik zou alleen de tong van de DM nog even wijzigen. Het lijkt nu net of ie uit zn gehemelte komt ipv achteruit zn mond. Dus het aanhechtingspunt van de tong naar beneden halen (iets) , iets ronder. Ehm, snappie?
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 17:03
geen probleem ROX, dat kan ik zo even fiksen
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 19:47
Volgens mij is hij klaar!!
Heb de neus nog even iets aangepast, de pupil iets groter gemaakt en het glimmetje iets meer en de tong iets door getrokken naar beneden.