[SCH][WIP] Waterbuffel.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

anita

Re: [SCH][WIP] Waterbuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 12:13

Ik vindt het heel knap met die kleuren. Ik kan echt alleen maar realistisch schilderen. Maar waardeer dit ook heel erg!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 19:30

Ik weet nog niet zo goed waar dit gaat eindigen; het idee was realistisch werken, maar de sfeer die er nu in zit bevalt me ook wel moet ik bekennen :=

Kleine update:
Afbeelding

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:50

Ja het is een hele spannende sfeer heel mooi gedaan!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:55

Ik zou dr eigenljk helemaal niet meer zoveel aan doen Tien! Ik vond het gelei achtige beest van een paar stappel terug al erg apart om te zien, maar dit is ook erg mooi. Leker wat details in de kop maar wel met een misterieuse groene gloed over zich heen, en zijn uitdrukking spreekt ook boekdelen :)) Ik zeg, niet veel meer aan doen!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:16

Wauw, idd niet veel meer aan doen ! Hij is prachtig zo. _/-\o_

Misschien de rechter hoorn en het rechteroor nog wat details.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:23

Fnanne schreef:
Ik weet nog niet zo goed waar dit gaat eindigen; het idee was realistisch werken, maar de sfeer die er nu in zit bevalt me ook wel moet ik bekennen :=

Ja hè. :j Echt leuk is hij nu al. Toch geloof ik er wel in dat je er nog meer uit kan halen. Vooral aan de -voor ons- linkerkant zou ik durven nog wat meer in het detail gaan en wat gedurfdere kleuren gebruiken. Je bent nu met dat groen toch al wat abstracter aan het gaan en ik zou dat nog wat meer uitgesproken durven doen. Niet aan het hoofd, maar aan het lichaam. Contrasterende, warme kleuren als rood, paars en geel er in. Dan wordt het meer uitgesproken en krachtig; nu is het een beetje vis noch vlees. Maar al wel mooi!

Knoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:32

Ik ga helemaal met Soesita mee! Ik vind hem geweldig, hoor Tien, echt prachtig, die licht abstracte stijl,
maar je kan het nog net iets meer aandikken, even wat meer kleurcontrast, het blauw bij de hoorn bijv. of een iets spannendere lijnvoering hier en daar.
Maar ik vind het nu al een prachtig plaatje om naar te kijken. Leuk dat je het aandurft!