[ART] 3D Vos sabino welsh pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Yinthee
Amadeus <3

Re: [ART] 3D Vos sabino welsh pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:20

Wauw, prachtig gemaakt zeg!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:37

Heel mooi!
Ben stiekem wel een beetje benieuwd naar hoe die er eerst uitzag? :D
Ik ken het merk Breyer namelijk niet dus heb geen idee.

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 19:38

Dit is het origineel:
Afbeelding

Er is niet heel veel aan veranderd.
De originele manen en staart zijn verwijderd. Op de plaats van de manen moet dan de hals en schouder met realistische spier opbouw worden vervangen. Daarnaast is het hoofdje vrijwel nieuw maar dat is op deze foto niet zo te zien. Het hoofd van dit model is een beetje barbie achtig, bol en weinig gedetailleerd. Ik heb het laat maar zeggen 'aangescherpt'. Dus een neusje met neusvleugels en holle neusgaten, een mooie mond, ogen met oogleden en rimpeltjes en scherpe oren. :)

@tamaramt: Helaas is dat echt het minimum wat ik moet vragen om het rendabel te houden. Een pony als deze die niet in opdracht is gaat voor ruim het dubbele weg. Het is echt een investering in een stukje kunst waar je de rest van je leven plezier van kan hebben. Wil je het toch verkopen, dan houd het wanneer je er voorzichtig mee bent omgesprongen de zelfde marktwaarde. :j

nikki23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 15:28

Nog even een vraagje aan Hoefijzer:

Ik vroeg me af, nu neem je dus weer tijdelijk bestellingen aan en vraagt voor een mini model (neem aan een stablemate) rond de 25 euro. :)
Maar ik zag dus een paar advertenties van jouw en daar stonden prijzen rond de 10 euro excl. verzenden.

Wat is hier het verschil in? :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:28

Wauw, dan vind ik dat het je erg mooi is gelukt!

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 08:56

nikki23 schreef:

Ik vroeg me af, nu neem je dus weer tijdelijk bestellingen aan en vraagt voor een mini model (neem aan een stablemate) rond de 25 euro. :)
Maar ik zag dus een paar advertenties van jouw en daar stonden prijzen rond de 10 euro excl. verzenden.

Nou.. alles. De rest zijn toch geen portretten?
Alles wat geen opdracht is kost mij veel minder tijd en ik hoef niet aan een bepaalde kwaliteitsstandaard te voldoen. Daarnaast zitten bij die bedragen de verzendkosten nog niet in en is de inkoop van het originele model veel lager of soms zelfs 0. Kortom, alles wat ik vrij maak kan ik zelf prijzen aan de hand van hoe het is uitgepakt in combinatie met marktwaarde en inkoopkosten. Ik kan ook afprijzen en verlies lijden op wat al langer staat (en dat zijn ook de modellen die jij bedoelt. ) Bij portretten kan ik moeilijk achteraf meer gaan vragen omdat iets beter of duurder is uitgevallen. Dus die prijs ik vooraf en zorg dat ze altijd aan een bepaalde standaard voldoen. Nog best schappelijk hoor, als ik vrij werk en mini's maak zitten de prijzen vanaf 20 *(zonder verzendkosten) tot een euro of 50.

nikki23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:11

hoefijzer schreef:
nikki23 schreef:

Nou.. alles. De rest zijn toch geen portretten?
Alles wat geen opdracht is kost mij veel minder tijd en ik hoef niet aan een bepaalde kwaliteitsstandaard te voldoen. Daarnaast zitten bij die bedragen de verzendkosten nog niet in en is de inkoop van het originele model veel lager of soms zelfs 0. Kortom, alles wat ik vrij maak kan ik zelf prijzen aan de hand van hoe het is uitgepakt in combinatie met marktwaarde en inkoopkosten. Ik kan ook afprijzen en verlies lijden op wat al langer staat (en dat zijn ook de modellen die jij bedoelt. ) Bij portretten kan ik moeilijk achteraf meer gaan vragen omdat iets beter of duurder is uitgevallen. Dus die prijs ik vooraf en zorg dat ze altijd aan een bepaalde standaard voldoen. Nog best schappelijk hoor, als ik vrij werk en mini's maak zitten de prijzen vanaf 20 *(zonder verzendkosten) tot een euro of 50.

Oke is snap het :j
Ik vind overigens wel dat je redelijke prijzen vraagt hoor :)
Je werk is echt heel mooi _/-\o_

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 16:09

Jeeeeejj, eindelijk weer een portret van jouw kant :D In een woord WAUW!!! Ik vind hem schitterend! Vooral de appeltjes, kleurschakelingen en aftekeningen vind ik mooi. Vind hem mooier dan het origineel.