Ik vind het werkelijk waar nu al een prachtig werk! Ik ben benieuwd als de tekening klaar is! En die wat je in de link hebt gezet WAUW!
Ik wens je ook veel sterkte!
Rosa__
Geplaatst: 29-03-12 13:05
Idd een prachtige stijl, je zet het heel krachtig neer. Ik vind ze technisch beide sterk, die van het leeuwenwelpje het meest aangrijpend. Je hebt dat wel heel mooi omgezet hoor! En sterkte ook nog.
Dank jullie wel. Ik ben nu niet meer zo bang en zie de zon gelukkig weer schijnen. De hoop die ik zocht heb ik gevonden. Soms is het wat minder, maar de tekening staat in de keuken zodat ik er regelmatig naar kan kijken. Hij is nog neit helemaal af, maar ik denk ook niet dat deze af gaat komen. Waarom weet ik niet, ik vul nog een paar vlekjes in en werk z'n neusje nog iets af en dan laat ik hem zo. Hoop is grillig, ik vind dus dat mijn tekening ook niet zo gepolijst hoort te zijn. Ik zal kijken of ik vandaag of morgen een foto kan maken van hoe hij er nu uitziet.
Nogmaals bedankt iedereen! Het doet me goed om te lezen dat er veel mensen zijn die meeleven.
Vooral het welpje in je link Die zou ik dolgraag aan de muur hangen, jammer dat ie naar Engeland gaat. Maar wel fijn dat je zo je verdriet weg kan tekenen!
Ik vind 'm mooi geworden zo, en misschien hoort ie gewoon zo. Onaf is een erg relatief begrip, soms geeft dat niet helemaal klare juist wat extra's en zeker als er een emotionele lading achter zit kan onaf gewoon soms zo horen. Daarnaast vind ik je stijl erg prettig om naar te kijken en interessant om te zien hoe je 'natekenen' en eigen impressie samenvoegt. En bovenal een erg constructieve manier om met emoties om te gaan, erg mooi om te zien hoe een nare emotie tot zo iets moois kan leiden en dat nog best veel mensen dat zo uiten in teken en ander creatief werk. Dat welpje in je link is ook zó mooi...
Hij is nog niet helemaal af hoor. Ik vind namelijk dat hij nog wel een paar snorharen moet hebben en ik ben nog niet helemaal happy over zijn neusje. Heel veel meer zal er inderdaad ook niet aan gebeuren.
Freedom1
Geplaatst: 02-04-12 21:14
het is echt práchtig!!! En ik hoop echt dat je hieruit veel hoop en kracht mag vinden! je verdient het!
Je andere emo-tekening is ook zo sprekend! amai ik werd er helemaal stil van!!!
Verder op je vraag: ik doen niet aan emo-tekenen maar aan emo-eten
Wauw! Prachtig! En die van het liggende leeuwtje vind ik echt fantastisch!
En het stuk over emoties in kunst, ik heb precies hetzelfde en je verwoord het perfect. Ben nu ook met een heel heftig stuk bezig..
Adamootje
Geplaatst: 02-04-12 21:28
Ik heb precies hetzelfde Daisyree, heel herkenbaar dus. En sinds ik op de kunstacademie zit, merk ik vooral dat de weerspiegeling van mijn emoties vaak in mijn werken terug te vinden is. Daar gaat mijn voorkeur uit, dat vind ik mooi en dat omschrijft precies wat en wie ik ben.
Wederom weer hele mooie tekeningen. Prachtig hoe je ze opbouwt ook.
Heel erg mooi! Vooral het kleurgebruik! Alleen lijkt de neus is teveel deze kant op gedraaid waardoor het wat scheef lijkt.
Daisyree
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-12 18:23
Ondertussen kan ik met een gerust uitleggen waarom ik aan deze tekening ben begonnen. Ik kwam er namelijk achter dat ik weer in verwachting was. Doodeng als je al 3 miskramen achter de rug hebt. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb een hartje horen en zien kloppen, voor zover gaat dus alles goed. Nogmaals iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve reacties en pb's!
Wat fijn dat alles goed gaat tot nu toe Daisyree! En wat een prachtig werk is het uiteindelijk geworden!
joey_lover
Geplaatst: 22-04-12 18:54
Mooi dat alles goed gaat! Lijkt mij inderdaad heftig na 3 miskramen. De tekening is werkelijk waar echt een pareltje. Alleen al hoe je die blik te pakken hebt gekregen