Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Primavera is wel een van de makkelijkste nummers die ik van hem ben tegengekomen en zo zijn er zeker nog een paar. Maar bijv. Questa Notte, Le Onde, La linea scura en Onde corte zijn nummers die je niet zomaar even wegspeelt (komen allemaal uit het album Le Onde voor het geval je ze op wilt zoeken
).
) en haar feedback klopt ook gewoon. Maargoed, het is aan jou wat je ermee doet. Niemand kan je verplichten op les te gaan
Bizzybijtje schreef:Daarmee bedoel ik dat het helemaal geen moeilijk stuk is.
Beetje kinderachtig om dat dan uit het verband te trekken. En inderdaad, ik bedoel het enkel goed en wil je alleen maar helpen. Dan zou het fijn zijn om iets minder aanvallerig te doen.
Comptine d'un autre d'ete is inderdaad weer heel eenvoudig. Linkerhand blijft hetzelfde, rechterhamd is 2x hetzelfde achter elkaar maar dan iets hoger. Niks mis mee, evengoed mooi mits goed gespeeld (want dat is de clue bij minimal music; je moet er gevoel in stoppen om het mooi te maken). Maar op den duur kom je er niet meer verder mee dan 'Kijk eens wat ik kan.'
Nee, dat heb je niet gezegd. Wat ik bedoel (nogmaals!!!!) is dat pianospelen iets anders is dan enkel de toetsen indrukken. Dat is dus een 'trucje' (snap je, het 'kijk eens wat ik kan'-gedeelte? Dat heet een grapje/plagende uitspraak. Geen citaat dus).
? Nogmaals; ik bedoel het allemaal goed om je te helpen! Niet om je af te kraken! Het zou daarentegen fijn zijn als jij je opent stelt voor commentaar, want dit slaat natuurlijk nergens op.xTitanic schreef:Bizzybijtje schreef:Daarmee bedoel ik dat het helemaal geen moeilijk stuk is.
Beetje kinderachtig om dat dan uit het verband te trekken. En inderdaad, ik bedoel het enkel goed en wil je alleen maar helpen. Dan zou het fijn zijn om iets minder aanvallerig te doen.
Comptine d'un autre d'ete is inderdaad weer heel eenvoudig. Linkerhand blijft hetzelfde, rechterhamd is 2x hetzelfde achter elkaar maar dan iets hoger. Niks mis mee, evengoed mooi mits goed gespeeld (want dat is de clue bij minimal music; je moet er gevoel in stoppen om het mooi te maken). Maar op den duur kom je er niet meer verder mee dan 'Kijk eens wat ik kan.'
Echt waar??!! heb ik dat ooit gezegd?
Jouw commentaar komt gewoon nogal afbrekend voor.
Niks goed, ja oke, cv ik hou me wel bezig met iets anders..?