haha)zou je bij mij misschien eventjes willen/kunnen kijken of mijn paddocks en weides je groot genoeg lijken voor 3 paardjes??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Blijheid schreef:Ik vraag me af of je niet ook een (of meer) éénpaardsboxen zou moeten maken. Een paard dat echt ziek is (koorts, koliek oid) wil je toch apart kunnen zetten. Een ziek paard zal niet genoeg rust krijgen in zo'n loopstal denk ik. En je kan ook slecht controleren of het paard met koliek al gemest heeft, of dat de mest van een ander paard is etc.
(ik ga nu ook weer aan de slag ) BaileyMix schreef:Oh da's wel een punt ja... Misschien aan de overkant nog 2 boxjes? Ben daar nu aan het bouwen, zal even kijken of en hoeveel ruimte ikdan nog over heb voor 2 stallen. Quarantaine stallen dan
maar lijkt me idd wel verstandig
zou je willen kijken of je denkt dat mijn indeling nu groot genoeg is
celine14 schreef:BaileyMix schreef:Oh da's wel een punt ja... Misschien aan de overkant nog 2 boxjes? Ben daar nu aan het bouwen, zal even kijken of en hoeveel ruimte ikdan nog over heb voor 2 stallen. Quarantaine stallen dan
klinkt wel scary hèmaar lijkt me idd wel verstandig
zou je willen kijken of je denkt dat mijn indeling nu groot genoeg is
Ik zit even te denken, die zieke paarden moeten dan natuurlijk het liefst geen contact kunnen hebben met andere paarden, maar dat is niet echt paardvriendelijk natuurlijk
Ik kijk zo even naar die van jou!
beter als dat je dalijk een stal vol zieke paarden, dan heb ik liever een paard die even een lonely is en dat de rest niet ziek wordt