[DIGI][WIP] Ook mijn (droom)stal met sketchup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 14:47

Ik heb het toch wat veranderd achteraf, ik was bezig en terwijl ik me bedacht dat parkeerplaatsen enz ook heel handig zijn, heb ik een nieuw plan gemaakt.
Het is nu ongeveer af, alleen een hek om de weilanden missen nog, maar daar ben ik een beetje te lui voor, en ik vind het wel goed zo :o
Ik heb bij de stallen zonder uitloop ook alleen de eerste 2 afgemaakt, omdat ik niet echt zin had om ze alle 6 af te maken en het idee wel duidelijk is zo.. Er zit ook geen dak op de stallen :=

Afbeelding

Afbeelding
Mesthoop-plek

Afbeelding
alle paddocks

Afbeelding
Bij de wasplaats extra tralies

Ik heb in totaal ongeveer 1,5 hectare gebruikt, en daarvan is ongeveer 0,7 hectare weiland geworden :)
Waarvan een weiland van 90x40 die aan de paddocks/bak kant zit. En het andere weiland is het grote weiland waar de paarden dan vooral zullen komen te staan(zal waarschijnlijk 8 in het grote, 4 in de kleine)

Ik heb nog even een dak gemaakt. Hier kan je ook het windbreekgaas zien wat ik voor de stallen heb gemaakt om doortochten tegen te gaan.

https://lh3.googleusercontent.com/-s45b ... qedqwq.JPG

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:20

Amy77 schreef:
Ook al aan de stallenbouw..leuk programma hoor :)

Wat mij alleen opvalt, iedereen tekent zo weinig weide?? Althans, de verhoudingen tot de weide en de paddocks zijn zo groot (paddocks lijken vaak groter dan de stukken weide?) Nu valt dat bij jou mee, want ik zie dat je plaats voor 12 paarden in totaal hebt..
Ben benieuwd naar het eindresultaat :)

Nou bij mij komt er toch aardig wat weide bij hoor! Ik kom op een totaal van ongeveer 40 hectare weide haha!

Amy77

Re: [DIGI][WIP] Ook mijn (droom)stal met sketchup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:41

Oooh sorry, haha, ik las 0,7 hectare aan weiland verbruikt ;) De bak leek me nl zo groot in verhouding met je paddocks :p
Ben benieuwd naar je eindresultaat :)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:45

verwijderd