Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

saskiakefie schreef:Bedankt voor de reacties!!![]()
Maar hoe doen jullie het dan als je klant bijvoorbeeld 2 foto's wil hebben. Want ik neem aan dat er ook verzendkosten zijn bij zo'n bedrijf, dus als je maar 2 foto's besteld wordt dat een beetje duur?
Maar doen sommigen dan helemaal geen digitale foto's geven? Als je standaard 3 laat drukken stuur je dan eerst de foto's op, op cd en laat je ze dan die 3 kiezen?
Nog tips voor een logo ontwerpen?
Nicole schreef:Geef nooit zomaar originele bestanden weg voor bijna niks!!!
Nooit doen dat brengt de hele markt naar de klote en die is al flink kapot aan gaan door mensen die voor niks zoveel bestanden ORIGINEEL weg geven.. Hier zijn al erg veel topics over
saskiakefie schreef:20,- per foto?? Dat ga ik echt niet doenIk dacht aan 10,- voor 15 digitale foto's op cd.. En voor paarden 15,- Ik heb nu gewoon gratis 15 foto's via mail op origineel formaat gedaan zonder logo...
!saskiakefie schreef:Maar dat is nogal anders professionele fotografen, er moet toch verschil blijven tussen hobby en werk qua prijzen, bovendien moet kwaliteit en prijs ook in evenwicht zijn...
Nicole schreef:Geef nooit zomaar originele bestanden weg voor bijna niks!!!
Nooit doen dat brengt de hele markt naar de klote en die is al flink kapot aan gaan door mensen die voor niks zoveel bestanden ORIGINEEL weg geven.. Hier zijn al erg veel topics over
Je kan wel doen 20 euro 15 verkleinde foto's met logo en met 2 originele bestanden maar keuze
Ben gelijk flink gaan lezen