De hals lijkt inderdaad vrij kort Toen ik het topic opende en het eerste stukje zag .. ik dacht serieus dat dat het begin was van de 'voorbeeldfoto'. Echt, in een woord, wauw!
Ik dacht echt, wat is nou de tekening? Ik zie alleen een voorbeeldfoto?Maar dat was dus je tekening prachtig!
Dank jullie wel, wat een leuke reacties! Ben ook al met tender love and care nr 4 en 5 bezig. 1 van deze 2 wordt een WIP.
Woest schreef:ik dacht eerst van "ik zie de foto, waar blijft de tekening?" echt respect!!Precies hetzelfde hier...Wauw die jurk heb je echt levensecht gemaakt... Wat een werk zeg.. Hoelang heb je hier wel niet over gedaan?
Heel erg gaaf!! Hele mooie sfeer zit erin en echt supergoed neergezet. Vind het kleurgebruik en de stofuitdrukking van de jurk ook echt fantastisch
Dank jullie wel! Het is een hele gave foto JNAWA_Nienke, vond het een uitdaging om die prachtige sfeer over te zetten op doek.Er zit ongeveer 50 uur in kim345, 1 van mijn langst durende doeken.
Jis_ schreef:Het is een hele gave foto JNAWA_Nienke, vond het een uitdaging om die prachtige sfeer over te zetten op doek.Dankjewel! Je hebt hem in ieder geval prachtig neergezet!