holy... herkende indy meteen! Suuuuupergaaf zeg, met kleurpotloden nog wel. C_Spirit, is dat Lodewijk? Vind het best leuk voor een eerste Digital maar door meer met kleuren te gaan spelen en overgangen te maken kun je het wat levender maken als je dat wilt tenminste, als dit je stijl is kan dat natuurlijk ook heel goed
Peacehorses, Ja dat is Lodewijk! ik moet nog een beetje puzzelen met het progamma, het werkt niet zo mee. het is ook een van de eerste keren dat ik er mee werk.
ahh wat cool allemaal gemaakt! zou iemand een van mijn pony's willen tekenen voor mij? zo iets dat 10 minuten werkje ofzo die vind ik echt supergaaf gelukt! dat lijkt me wel heel erg leuk om te hebben!
@kimlovepaard: WAUW wat een prachtige tekening ! echt geweldig mooi !
MarloesNatje
Geplaatst: 15-02-12 19:15
ik zet hiet even een stipje,, dacht al waarom krijg ik nooit meer mailtjes dat er een nieuwe reactie is,, is er een nieuw topic
susupluus
Geplaatst: 15-02-12 19:36
_bitje_: 10 minuten?! kan ik nog wat van leren! kimlovepaard: hele kleine sugestie hoor want ik vind hem echt super mooi!! maar misschien iets met de achtergrond doen waardoor het paard er wat meer uitspringt de volgende keer?
Morris van Essiedepessie. Op A3 met acryl, ongeveer 7 uurtjes werk?
kim_amos
Geplaatst: 15-02-12 20:50
susupluus schreef:
_bitje_: 10 minuten?! kan ik nog wat van leren! kimlovepaard: hele kleine sugestie hoor want ik vind hem echt super mooi!! maar misschien iets met de achtergrond doen waardoor het paard er wat meer uitspringt de volgende keer?
Ja dat is misschien wel mooier ja! Bedankt!
Elmars_Floor
Geplaatst: 15-02-12 23:25
Wauw moet zeggen dat het nieuwe topic goed van start gaat. Ik lees namelijk ALTIJD mee, ben toch altijd benieuwd wat iedereen gemaakt heeft en diverse stijlen komen langs. Plaats veder nooit reacties aangezien ik zelf veder een kluns in tekenen ben!... Ga zo door iedereen en ik volg stilletjes dit nieuwe topic weer..
TinkerTom
Geplaatst: 16-02-12 12:42
Wie kent hem niet....LODEWIJK!
In voorgaande jaren heb ik hem 2 keer eerder getekent en het leek me wel weer leuk hem nog maals te doen, leuk om te vergelijken
Ik heb vandaag nog even snel (2 uurtjes werk) een paard getekend uit het aanvraag topic in zwart/wit. Geen idee van welke bokker dit paard is Facebook vreet kwaliteit, sorry daarvoor..