[TEK] [WIP] Bordercollie en twee katten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cupcake112

Re: [TEK] [WIP] Bordercollie en twee katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 11:03

Wow, dit is echt heel erg mooi!
Als Barney volwassen is ben jij de eerste aan wie ik vraag of jij mijn hondjes wilt doen!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:46

janique schreef:
Grappig Siemxfunny, de compositie is heel bewust tot stand gekomen.. is wel grappig..
De cyperse kat is een brutaaltje en helemaal gek op de hond, de kat bovenin blijft graag letterlijk boven waar de hond niet kan komen en is een echte dame, opdrachtgever en ik waren het er al gauw over eens dat de compo zo het meest treffend is :)

Dankje balou_lover!

Dit verhaal maakt de tekening nog mooier. Je hebt het 'verhaal' goed laten zien in je tekening !!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 09:16

Hij is -wordt- prachtig Niek :)
Toch blijf ik wat twijfelen over de vorm van de kat linksboven... Al is het in vergelijking met een eerdere update al minder 'scheef' als je begrijpt wat ik bedoel.
Wel tof dat je de karakters van de dieren beeldend hebt verwerkt, dat geeft het wat extra's :j

janique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 10:43

Ik zie wat je bedoelt tien, ben dr ook nog steeds niet 100% tevreden over. De foto's waar ik het mee moest doen waren erg onduidelijk, dus heb opdrachtgeefster gevraagd even goed te kijken en eventueel gewoon aanwijzingen of omschrijving te geven van hoe haar kat is zodat ik het op basis daarvan aan kan passen :j