[TEK][WIP] Paard van Cobiie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joey_lover

Re: [TEK][WIP] Paard van Cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 19:28

Boven het oog was een uitprobeersel om wat meer contrast te krijgen. Als ik alles over elkaar doe, vind ik het lastig om dat te krijgen, dus hoopte dat het zo wel zou lukken, maar dan krijg ik de kleur inderdaad helemaal niet, plus dat het dan inderdaad ook niet dekkend is. Maar toch krijg ik ook de neus niet dekkend, hoewel daar toch echt al heel wat lagen opzitten. Maar missschien kan dit ook gewoon aan het papier liggen? Het was aardig goedkoop papier voor verschillende media, waaronder wel pastel.

thoraklover

Re: [TEK][WIP] Paard van Cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:23

Nee, het ligt niet aan het papier. Heb het zelfde probleem en heb gewoon papier van Canson (ofzoiets) wat voor pastels gemaakt is. Ik denk dat het een bepaalde manier van opbrengen is..

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 20:54

Van Canson hoor je inderdaad wel goede verhalen. Had een stille hoop dat het inderdaad aan mijn slechte kwaliteit papier lag, maar als jij er ook last van hebt bij Canson, denk ik toch dat het m'n tekenkunsten zijn :')

Weer een kleine update. De tentamens volgende week zijn een goede manier om deze toch echt af te maken. Het is of hieraan werken, of studeren (en die keus is niet zo moeilijk :D )

Afbeelding

En nu weer snel in de boeken -:)