Ik vraag om de mening en alles gaat goed. Totdat iemand mijn topic komt binnenvalen.. Als je dit niet wilt zien, klik dan niet. Dat zei ik net ookal en het is duidelijk, toch? @Delaja. Ik snap je wel, maar ik vind het fijn om te weten of mensen het ook echt boeiend vinden wat ik schrijf. Iedereen bedankt.. Maar blijf please bij t onderwerp.
Je moet schrijven wat je schrijven wilt, niet wat anderen willen zien. Iedereen houdt van andere soorten verhalen. Een verhaal schrijven dat je zelf niet zo leuk vind werkt écht niet. Verder heb ik op 1 gestemd, omdat ik dat veel interessanter vind. Verhalen over pesten zijn er al zoveel en met supermodellen, paparazzi en glamour heb ik helemaal niks. Doe mij maar iets interessants, iets anders. Iets fantasierijks!
Ik snap TS ook wel hoor. Als ik een verhaal schrijf ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat anderen ervan vinden. Maar ik vind wel dat de reactie's een beetje worden gepusht, natuurlijk wil je veel positieve reactie, maar met pushen krijg je dat niet voor elkaar.
Linndatbenik