bruiloft fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:32

Bagheera_206 schreef:
Als mijn camera het begeeft op een kritiek moment als de kus zou ik echt heel hard gaan huilen en onder een steen kruipen ofzo. :+

Uberhaupt als mijn camera het zou begeven, bruiloft of niet, ik zou héél hard huilen :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:48

Bagheera_206 schreef:
Als mijn camera het begeeft op een kritiek moment als de kus zou ik echt heel hard gaan huilen en onder een steen kruipen ofzo. :+

Ja ook leuk als je camera dan hapert, en later niks meer aan de hand, ga dát maar eens uitleggen :')

Ik ben ook al eens gevraagd voor een bruiloft en ik heb resoluut nee gezegd. Ik heb daar de apparatuur niet voor en de ervaring niet voor. Ik zou nog niet eens een shoot van een huisdier wat je zomaar over kan doen in opdracht durven doen, laat stáán zoiets belangrijks en lastigs als een bruiloft!
Merk wel dat mensen die fotografie niet als hobby hebben snel tevreden zijn hoor, een foto waar ik echt niet tevreden over ben omdat hij bijvoorbeeld uitgebeten overbelichten stukjes heeft en veel ruis bevat kan door iemand die daar niet zo naar kijkt prachtig gevonden worden. Maarja, als ik werk in opdracht zou gaan doen zou ik daar zélf ook meer dan tevreden mee willen zijn en niet alleen maar de klant :n

Voor jou denk ik dat je goed bezig bent met leren, en dat het goed is inderdaad om jezelf niet te overschatten. Nouks heeft gelijk, zolang je moet vragen naar instellingen is een bruiloft veel te hoog gegrepen. Maar als het je leuk lijkt om dat later wel te gaan doen, gewoon lekker veel gaan oefenen en ervaring opdoen nu, al doende leer je toch? :j

vroli1

Re: bruiloft fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 13:19

idd al doende leer je :j zegt mijn moeder ook en wil daarom dat ik bruiloft fotografie ga doen :+ (ik hou vol dat ik het nog niet doe hoor)

huisdieren ed shoots doe ik al wel.. dat is over te doen als je fotos mislukken oid..
en mensen die niet veel verstand hebben van het maken van fotos zien de technische 'falen' van de foto niet waar wij dan wel weer naar kijken.. ze zeggen wel "oooh wat maak jij mooie fotos" terwijl jij daarbij staat en denkt "hij is onscherp..?" :') ff een voorbeeldje :P