Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Aprella schreef:Ik leg gewoon iets uit. En geloof mij, er zijn véél slechtere fotografen die geld vragen voor foto's en ik ga het zeker niet for niets doen, want dan kan ik even goed gewoon thuis blijven aangezien want anders verlies ik geld aangezien ik verlopig een uitkering heb. Ik heb mijn opinie al gemaakt met behulp van jullie meningen en die ga ik waarschijnlijk niet meer veranderen.
Aprella schreef:Stiekem in het zwart? Ik ga het helemaal niet in het zwart doen :s waar staat dat?
Focussed schreef:Aprella schreef:Stiekem in het zwart? Ik ga het helemaal niet in het zwart doen :s waar staat dat?
Je werkt toch zwart, of geef je dit netjes aan als inkomsten, reken je btw bij je uurloon etc. Lijkt me niet, want dan mag je geen uitkering meer trekken...
DaniBanani schreef:Nou, 500/600 euro voor één dag lijkt me erg overdreven. Jij had het eerder over 25 euro per uur, later over een totaal van 50 euro. Dat is dus 2 uurtjes werk. Denk dat de meesten zouden willen dat ze 250/300 euro per uur verdienden.![]()
Maar goed, als iedereen daar tegen jou zegt dat 25 euro per uur een prima prijs is, dan zal dat wel zo zijn.
Deze post slaat echt kant noch wal namelijk.