Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ik volg
!

Ik zal morgenochtend een nieuwe foto maken dan kunnen jullie de vachtstructuur en het totaalplaatje beter beoordelen. Voor nu zullen jullie even genoegen moeten nemen met een onscherpe impressie
Ik ben inmiddels aan de neus begonnen en ik moet bekennen dat dat niet zonder enige frustratie gaat
Op een gegeven moment kreeg ik de neiging om het hele project in 23 stukken te scheuren, dus heb ik het even een aantal dagen laten rusten. Ik beloof jullie dat ik morgen weer aan de slag ga en jullie van een update kan voorzien (wat vormen jullie een geweldige stok achter de deur)
Dat ik hem wilde verscheuren neem ik bij deze terug want het resultaat van vanavond is boven verwachting mooi
Heb eindelijk in de gaten hoe ik de ruwe vacht neer wil zetten en dat lukt me zowaar ook nog! Ik heb jullie alleen al meerdere malen opgezadeld met ontzettend slechte foto's (die dus altijd 's avonds genomen werden) en heb dus besloten om vanavond geen frustrerende poging tot fotograferen meer te ondernemen. Morgenochtend zal ik een foto maken van het resultaat