Wat is er mis mee? Keigrappig! Ik vind het leuk, het contrast met die warme grote vlakken en dan die woeste bos haar van die uk eronder. Anders doe je eerst de rest en dan kijk je of het in z'n geheel alsnog op z'n plek valt? Kon wel 'ns mee gaan vallen als de rest er ook op staat denk ik zomaar.
De hals lijkt super echt en die manen vind ik persoonlijk wel leuk zo, ze springen echt alle kanten op, net als op de foto
Jis_
Geplaatst: 12-01-12 20:12
Lalee_ schreef:
Update
Ik vind die manen erg lastig.. Ik wil niet dat het 1 groot wit vlak wordt maar dit is het geloof ik ook niet helemaal..
Ik werk niet met pastel maar misschien heb je wat aan de tip, iets grotere vlakken maken in verschillende tinten en daar wat 'Highlights' in aanbrengen.
Bedankt weer voor de leuke reacties! dat motiveert me echt
Ik heb ze nog een beetje aangepast: Eva, ik kan ze ook opnieuw doen en dan in plukjes met highlights proberen, of ik kan ze zo laten. wat denk jij ervan?
Ik weet niet hoe het eruit gaat zien met highlights, maar ik vind dit ook érg mooi! Het lijken nog wel echt getekende manen zegmaar, Shilas is zo 'smooth' maar ik denk dat je dat ook nog bij de manen gaat doen deels - ik laat het aan jou over! Hoe het ook gaat lopen, hij word vást heel mooi en je weet duidelijk wat je doet! Denk dat de andere ervaren tekenaars het beter weten te beoordelen, ik ben zo snel tevreden.................
hmm oke, ik denk dat ik dan eerst verder ga met de rest, en dan kijk ik er op het eind nog even naar, want ik ben er toch nog niet helemaal tevreden over zo maar misschien valt het wel weer mee als hij af is
Jeeetje, bedankt weer voor alle reacties!! Ik ben begonnen aan het hoofd
Uploaded with ImageShack.us Iets aan zn uitdrukking klopt niet, maar ik kan niet zien wat.. Rondom en rechts van het oog ben ik nog niet helemaal klaar, en de nek vind ik ook nog niet helemaal goed. en sorry voor mn eigen schaduw op de foto..
en als mensen dingen zien die niet kloppen of wat beter kan, zeg het gerust!
Zou het kunnen dat de uitdrukking niet klopt door de 'strepen'? Het lijkt net alsof je nog bezig bent en het nog egaal moet maken. Lastig uit te leggen maar snap je wat ik bedoel? Verder ziet het er nog steeds prachtig uit!!