Vind dit ook een beetje een vreemde compositie om na te laten tekenen..
Maar je bent wel erg gaaf bezig zeg, práchtig dat je dat zo kan tekenen... Vind de verhoudingen ook erg goed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Nee niet doen hoor. Ik zal heel eerlijk zijn, nee het niet leuk om kritiek te krijgen dat is het nooit. Maar ik heb het ook wel eens anders meegemaakt. Mensen die mij compleet de vrije hand gaven en bij iedere update zeiden O, wat mooi. Portret is af en wat krijg ik te horen? Nee dat is hem/haar niet. Tja en dan kan ik helemaal overnieuw beginnen of mis ik de inkomsten. Dus ja ik vind het veel prettiger dat mensen tussendoor meedenken en meeroepen. Dit scheelt mij tijd, frustratie en uiteindelijk geld. Het is wel gedeeltelijk mijn werk. Citaat:@Licorne waag het niet je spullen op te ruimen! Ik heb werk van je gezien en je heb echt talent. Gewoon blijven oefenen. Wat je hier ziet is ruim 13 jaar oefening waarvan de laatste 4 jaar bijna fulltime.
Ik dacht wel eens hetzelfde jaren geleden...
Thanx. De vonk is het laatste halfjaar gelukkig weer helemaal terug, na jaren en jaren weggeweest (als puber tekende ik werkelijk onophoudelijk), beter laat dan nooit
. In de uitvergroting van het gezichtje zag ik het ook al een beetje maar nu met het paard ernaast nog wat duidelijker, het is niet meer zozeer het mondje zelf meer maar de diepte/donkere van de nasolabiale plooien (zo heten die dingen geloof ik *grijns*) ernaast die het kinderlijke er een beetje afhalen.