Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Blanket schreef:TessaVB schreef:@Blanket, nee. ik had een referentiefoto, en daar was ook de complete arm niet te zien, volgens mij moet die met western naast het lichaam hangen. heb d'r verder niet veel verstand van. dus correct me if i'm wrong.
Klopt, maar de teugel aan de rechterkant mist. Die moet namelijk naar haar hand gaan (die je wel ziet).Voor het oog klopt het niet, het kan best zijn dat op de foto de teugel ook niet te zien is hoor.

Wuis schreef:Erg leuk gedaan.Ook leuk als ik mijn katten in zo'n stijl zou hebben.
NewYork schreef:Mag ik vragen welk tekentablet je hebt?
je lijnen zijn altijd zo super strak. krijg ik niet voor elkaar met mijn tekentablet
maflinger1 schreef:Wat gaaf!
DKayleigh schreef:Hahah, die werkjes van jou vind ik toch echt ubergaaf! Je hebt echt een geweldige tekenstyle!!!
Rumpleteaser schreef:Superleuk! Ik denk dat als je de ruiter iets meer naar voren laat leunen, de snelheid er ook wat beter uitkomt.
Ze zit nu iets teveel naar achteren met haar bovenlichaam (wel kont in het zadel houden) voor een 'echte stop'.
Maar erg leuke stijl heb je!

licorne schreef:Bwhahahaha die graaft zich in! Hij is weer briljant! Technisch detail inderdaad die rechterteugel, maar het is dat iemand anders het schreef anders had ik 't niet gezien
aerdenhout1 schreef:Hier moet je naam bordjes van gaan maken... echt heel goed gedaan!!!
Maar daarbij ook een geweldig mooie tekening! Echt heel erg leuk gedaan, complimenten
Je hebt een erg leuke stijl.

Zag hem al bij Gera voorbij komen, echt te gek!
erg leuk gedaan zeg! Je hebt talent.