Dat oog, die is echt heel sprekend! Gaaf! Ik heb mn potloden ook maar weer tevoorschijn gehaald, door jouw tekening kreeg ik kriebels.
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-12 19:18
Er komen inderdaad nog meer kleuren in het hoofd. De manen ga ik ook nog mee bezig. Wil ook nog iets meer dat lokkige krijgen, maar wil het ook niet "dood" kleuren door teveel lagen erop te zetten. Vind bij de manen ook wel mooi als je echt de haren ziet
Leuk xMayo! Ben benieuwd naar je tekeningen!
Noukie22 dat papier kan je eigenlijk halen bij elke tekenzaak of boekhandel. Het is Mi teintes papier van Canson. Online kan je het kopen bij o.a. dekwast.nl of martinbrinkhuis http://www.martinbrinkhuis.nl/content/N ... =7.2.4.3.1
Moooi! Ik zou er toch nog een klein beetje van dat ijsblauwe in het hoofd verwerken (bijv. een beetje op de wang) zodat het nog meer een geheel wordt met de rest van het lijf. Sorry voor mijn tegenstrijdige adviezen
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-12 21:26
Klopt helemaal hoor loveshadow!
Ben ermee bezig geweest. Was er ook nog niet over uit of ik het lijf iets minder blauw moet maken of het hoofd iets meer. Vind het hoofd nu wel sprankelender geworden met meer kleur
Het oog spreekt echt mooi! Ben benieuwd naar het veulentje, die is volgensmij wel moeilijk met al die verschillende kleuren bruin ofniet?
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-12 22:12
Het veulentje is denk ik minder moeilijk omdat ik meer ervaring heb met bruin en je veel meer kleuren kan gebruiken. Je hebt veel bruintinten en maar 1 wit