Haha, Nogmaals heel erg bedankt voor de reacties, Ik ben nu op wintersport in Frankrijk dus helaas geen update zoals al aangegeven. Maar als ik thuis ben zal ik zeker meteen weer een update plaatsen!
jokenicky
Geplaatst: 28-12-11 23:08
jeutje, wat kan jij goed tekenen zeg! je bent mijn voorbeeld vind het echt knap dat je nu al zo mooi kan tekenen. hmm, ik heb nog een klein jaartje om net zo goed als jou te worden, op dezelfde leeftijd, dat gaat hem niet worden ik ga je zeker volgen, veel plezier in frankrijk
Myou
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-12 14:10
Jokennicky een goed voornemen voor het nieuwe jaar. En het is zeker niet erg als je nie zo goed bent, ik heb het tekenen gewoon snel opgepakt. Toch zie ik wel meiden van 14 die zeker beter tekenen.
update, Ik was helemaal niet blij met het onderlichaam dus ik heb de tekening even laten staan. En nu dus ff bijgewerkt en manen toegevoegd. Ik denk dat ik nog wel een beetje aan het onderlichaam zal gaan veranderen maar ik ben sowieso al een stuk meer tevreden.
Wauw zeg, ik zou ook wel zo willen kunnen tekenen! (klinkt echt raar, 3 werkwoorden achter elkaar ) Ben heel benieuwd!
licorne
Geplaatst: 08-01-12 21:35
Ik heb 'm even "stil" gevolgd maar wil nu toch even een compliment maken! Je hebt de borst van de merrie inderdaad heel knap verbeterd en er komt nu mooi diepte en uitstraling in, ben benieuwd naar de rest
Heel erg bedankt, ik ben ook echt heel blij dat ik het een beetje heb kunnen herstellen want ik was heel depri dat de borst zo slecht gelukt was. Ik merk wel dat ik nog veel technieken moet leren. XD Het loopt allemaal nog niet gesmeerd.