Het is al gezegd, maar nogmaals: de visagie, de bewerking, de blikken van het model maar óók de foto's (op foto 4 na) zijn gewoon niet goed. Geen nette make-up, onregelmatige bewerking, geforceerde blikken.. Ik weet niet wát je met deze foto's gedaan hebt, maar ik ken de 50mm en werk er zelf regelmatig mee, en dit is... nouja.. Niet wat die lens kan.
Laat ik het zo verwoorden.Ik merk dat je het de hele tijd gooit op; het was spontaan, het is een kwestie van smaak, het model was onzeker, er was veel zon... Als dat nou allemaal géén smoesjes zijn, en je dus zelf deze foto's eigenlijk ook niet zo goed vindt... Waarom plaats je ze dan? Waarom ben je dan überhaupt gaan fotograferen als de omstandigheden zo slecht waren? Ik neem aan dat je graag goede, mooie foto's wilt maken en plaatsen. Dan is het opzich wel handig als de omstandigheden ook een beetje meewerken ten goede.

Daarnaast; jij als degene die de foto's maakt, hebt de 'taak' om te zorgen dat het model goed op de foto staat etc. etc..
Nee, ik snap niet waarom je dit geplaatst hebt en wat je nu eigenlijk zelf van deze foto's vindt.