femmy91 schreef:@miepeitjuh, Dat is ook niet erg leuk maar de reacties van ts evenmin er zijn ook mensen die wel serieus reageerden en na zo'n reactie van ts geen behoefte meer om serieus te reageren.
na hoe een reactie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

vezzie schreef:femmy91 schreef:@miepeitjuh, Dat is ook niet erg leuk maar de reacties van ts evenmin er zijn ook mensen die wel serieus reageerden en na zo'n reactie van ts geen behoefte meer om serieus te reageren.
na hoe een reactie?
maar ik snap gewoon niet dat mensen zo onaardig doen.... pniekepnak schreef:Met deze instelling ga je ook vast veel positieve reacties krijgen TS...
Man, zelfs als je spatzuiver zou zingen zou ik geen zin hebben om aardig tegen jou te doen als jij op deze manier reageert!
Maar inderdaad, het is al vaker gezegd want je hebt al meerdere topics geopend: je hebt geen zangstem, je zingt vals, er zit geen kracht in je stem. Deze dingen kan je leren, maar niet vanachter je computer. Dus moet je op zangles. Kan dat niet? Helaas meissie, dan houdt het op en zou ik lekker onder de douche blijven zingen maar verder op zoek gaan naar een andere hobby.
Misschien niet wat je horen wil, maar wel tips.
Magnummm schreef:En dat is dus de reden dat je zangles moet nemen, daar heb je met iemand te maken die EXACT weet waar hij/zij het over heeft en jou op elk foutje kan wijzen, per direct. Nou goed, je bent op dit moment niet in de gelegenheid zangles te nemen?! Je gaat er maar vanuit dat wij jouw hele situatie kennen?! Je had er mee kunnen beginnen te vertellen dat je dit voor je plezier doet en dat je graag tips wilt, omdat je niet in staat bent zangles te nemen. Wij geven onze mening en niet dat ik er verstand van heb, maar ik mag mijn mening geven. En als ik vind dat je er geen hol van bakt OMDAT (en ja nu volgt mijn argumentatie) dat je vals zingt, geen ritme hebt, etc., dan mag ik dat gewoon zeggen. Punt uit. Of je het nou leuk vind om te horen of niet. Dat is nu eenmaal het recht dat elke bokker heeft: reageren en zijn/haar mening geven. Als je daar niet tegen kunt, ben je op het verkeerde adres. En lekker 'proffesioneel' om dan zelf met van die aanvallende zinnen te komen. Je hoeft geen capslock te gebruiken om aan te geven dat je het er niet mee eens bent, krachtige woorden komen veel beter aan.
Ik wens je veel succes met je het zingen. Ik blijf erbij dat je (nog) nergens naar klinkt. En ik blijf er ook bij dat zangleraren/-leraressen jouw beter kunnen helpen dan wij..
of tegenargumenten zoekt?
. 
Magnummm schreef:Je probeert er nu dus gewoon onderuit te komen? Mijn apparatuur is bagger, het hapert, ...?! Je zegt het heel goed: maar NU komt het argument. Waarom nu pas? Waarom kom je daar NU mee?!?! Sorry hoor, maar dit is wel belangrijk om gelijk in de openingspost te melden. Daar voorkom je een hoop nare reacties mee. Anderzijds vind ik persoonlijk dat je 'slechte' filmpjes dan maar niet moet plaatsen. Door 'de slechte apparatuur en het haperen' krijgen wij als luisteraar wel een HEEEEEL ander beeld van het hele gebeuren. Ik krijg het idee dat je er nu gewoon onderuit probeert de komen, met je zogenaamde argumenten.
Tja, misschien toch nog een keertje over na moeten denken of je het wel moest plaatsen. Wel plaatsen? Zet er dan bij hoe de vork in de steel steekt wat betreft je apparatuur. Niet plaatsen? Zeer verstandig! Wachten tot je betere apparatuur hebt
Hoe ik hoor dat je geen ritme hebt? Je zingt in een monotoon geheel! Klank is monotoon en je zin loopt overal even snel, terwijl die op het ritme hoort mee te gaan, dus per klank en niet als een sloot woorden achter elkaar aan.
vezzie schreef:Magnummm schreef:Je probeert er nu dus gewoon onderuit te komen? Mijn apparatuur is bagger, het hapert, ...?! Je zegt het heel goed: maar NU komt het argument. Waarom nu pas? Waarom kom je daar NU mee?!?! Sorry hoor, maar dit is wel belangrijk om gelijk in de openingspost te melden. Daar voorkom je een hoop nare reacties mee. Anderzijds vind ik persoonlijk dat je 'slechte' filmpjes dan maar niet moet plaatsen. Door 'de slechte apparatuur en het haperen' krijgen wij als luisteraar wel een HEEEEEL ander beeld van het hele gebeuren. Ik krijg het idee dat je er nu gewoon onderuit probeert de komen, met je zogenaamde argumenten.
Tja, misschien toch nog een keertje over na moeten denken of je het wel moest plaatsen. Wel plaatsen? Zet er dan bij hoe de vork in de steel steekt wat betreft je apparatuur. Niet plaatsen? Zeer verstandig! Wachten tot je betere apparatuur hebt
Hoe ik hoor dat je geen ritme hebt? Je zingt in een monotoon geheel! Klank is monotoon en je zin loopt overal even snel, terwijl die op het ritme hoort mee te gaan, dus per klank en niet als een sloot woorden achter elkaar aan.
Van dat laaste snap ik geen zak nu doe je net alsof je er verstand van hebt terwijl je zelf zei van niet?
En ik had er idd alles bij moeten zetten dat is mijn fout, betere apparatuur zal zeker niet voor nu zijn en eerlijk deze oliebol kan me allemaal niet meer schelen
[/quote]
[/quote]
voor je zo een dingen zegt denk twee keer na
magootie schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind ook dat je niet goed kunt zingenHet is behoorlijk vals en erg eentonig
![]()
Ik geef als tip: als je het leuk vind doe het dan gewoon lekker onder de douche

Ik zing zelf ook niet mooi, en mijn moeder zit met d'r oren dicht als ik zing, gelukkig kan ik me onder de douche wel uitleven
PaardenliefJ schreef:ik vind het eerlijk gezegd ook niet mooiIk zing zelf ook niet mooi, en mijn moeder zit met d'r oren dicht als ik zing, gelukkig kan ik me onder de douche wel uitleven
![]()
Ik zet het ook niet youtube, want dan krijg ik dit soort reacties.
Probeer eens alles op te nemen wat je zingt, en dan naar de tips te kijken, houd je te toon lang genoeg? Zing je te hoog/te laag of goed? etc.
miepietjuh schreef:Waarom moet er weer zo worden gedaan?!
dit wil toch niemand?
TS heeft dit erop gezet omdat ze opbouwende kritiek wil, dat is duidelijk.
Ze wil geen reacties waar ze niets aan heeft. Ze vind zingen leuk en waarom zou ze ermee moeten stoppen.
Ze wil niet, QUOTE: Godmiljaar, post je nou weeral.... Nee, ik vind nog steeds dat je niet kunt zingen, je zingt door je neus, je speelt het nummer verkeerd ook trouwens, het is veel te langzaam, veel te moeilijk voor iemand die net begint..... Echt, neem nou gewoon zangles... QUOTE
Dit noem ik niet opbouwend...
Sorry TS heb geen idee of het goed is of slecht, heb er geen verstand van..