Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Wat vét! Echt Lisa, hier mag je apetrots op zijn! Wauw zeg... heb je niet wat tips voor mij en m'n filmen?
maar bedankt!
. Overigens begint het bij mij nu ook te kriebelen om weer een edit te maken
.
ik dacht dat Eva het had dat een heel stuk steeds haperde
Heb nu zelf ook weer zin om eens de camera te pakken. 

http://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index ... l=selected
en ik kan oudere projecten niet in X openen. Ik heb ze alle twee op mij mac maar nog weinig zin gehad om wegwijs in X te worden.
op stage heb ik Final Cut X geprobeerd alleen irriteer ik me enorm dat je 5 schermpjes open hebt staan en je ze allemaal apart moet minimaliseren om even met wat anders bezig te kunnen
want ik ben altijd van alles aan het opzoeken etc. o.a muziek voor het filmpje en als ik dan steeds al die schermpjes moet openen en sluiten...
dus vandaar maar gewoon nog even Imovie, heb zelf ook Adobe Premiere PRO maar die is me toch een partijtje ingewikkeld dat ik daar denk ik echt een cursus voor moet volgen wil ik die ooit snappen haha en Adobe Premier Elements zou voor mij ook een optie zijn, had de trial versie een tijd terug gedownload alleen omdat het een trial is krijg je zo'n balk door je film (gemaakt met adobe premiere elements of iets dergelijks) en dat weerhield me er even van om het te gebruiken.
Daarmee moet je Final Cut X in 1 keer klein kunnen maken.
) en vind het echt een heel fijn programma. Daarnaast ben ik nu aan het stoeien met Adobe After Effects en dat is ook een heel gaaf programma wat je heel veel moet herhalen wil je het in je vingers houden
.