[FOTO] Jippe voor "foto op doek"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Welke foto zou jij kiezen voor een foto op canvas?

Foto 1
Geen stemmen
Foto 2
Geen stemmen
Foto 3
2 (18%)
Foto 4
2 (18%)
Foto 5
2 (18%)
Foto 6
5 (45%)

Totaal aantal stemmen: 11

Nista_RX

Re: [FOTO] Jippe voor "foto op doek"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 06:25

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de foto lijkt een beetje overbelicht. De achtergrond leidt ook best af, en ik zou de foto eigenlijk zonder deken maken, en dan met groen op de achtergrond oid. Ik vind de foto wel heel leuk, maar fototechnisch gezien vind ik m iets minder.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 06:33

Roosch schreef:
Ik zou ook geen van allen doen, vind ze niet mooi door de redenen die hierboven zijn gegeven.
Als ik jou was zou ik een paardenmeisje met een spiegelreflex laten komen. De meesten hebben wel kijk op de hoek, het perspectief, de achtergrond die er gekozen moet worden.

Zonde om deze op canvas te laten drukken denk ik, kost een hoop centjes en zoals hierboven gezegd vind ik dat je echt verliefd moet worden op zo'n foto.

Haha! Moeten het nou altijd meisjes zijn die een spiegelreflex hebben? _O- Er zijn inmiddels ook wel genoeg mannen met DSLR op Bokt geloof ik. :+

Ik sluit mij ook verder aan bij de rest. Zou een keer een fotograaf langs laten komen en er voor zorgen dat je een foto hebt met echt een WOW-factor. En die dan op di-bond of canvas af laten drukken. Dan heb je echt een mooi kunstwerkje in huis om verliefd <3 op te worden en te blijven.

Roosch

Re: [FOTO] Jippe voor "foto op doek"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:56

Excuus, excuus, of je vraagt *spiekt even* Richard om langs te komen. :Y)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:35

Roosch schreef:
Excuus, excuus, of je vraagt *spiekt even* Richard om langs te komen. :Y)

Dat zei ik nou ook weer niet. #gmiffel Zo handig ben ik er nu ook weer niet mee. Haha!

En jij hebt echt zitten spieken en doorklikken, want mijn voornaam staat niet in mijn profiel. Alleen wel linkjes naar social media en topics waar ongetwijfeld mijn voornaam wel in staat. _O-

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:13

ik zou ze niet afdrukken op canvas, maar even een mooie achtergrond verzorgen en de foto's wat mooier qua kwaliteit. Halster staat hem wel lekker :9