Welke cameratas?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke cameratas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:42

Oké, dan nog verzendkosten, dan is 't dus interessanter als je 'm voor 300 in Nederland kunt bestellen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:42

Amazon doet als het goed is boven de 25 pond niet meer aan verzendkosten :j weet alleen niet of dat ook op tassen geldt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:52

Ah oké! Zelfs naar het buitenland? Das wel interessant dan :D

VWB die winkel/webshop waar 'ie destijds voor ca 300 was, daar staat 'ie nu ook voor 315 op de website. Maar ook nu niet op voorraad. Je zou ze evt wel eens kunnen bellen om te informeren naar de levertijden oid.

http://www.camex.nl/ca/details/BILLINGH ... 23206.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:54

Volgens mij vallen, mocht je wel verzendkosten op amazon moeten betalen, deze ook wel mee. Ik heb ook regelmatig wel dingen met verzendkosten besteld :j tegenwoordig vind ik wel weer dat het loont om spul uit engeland te halen. Alleen apparatuur haal ik toch liever uit Nederland. :j

Ik vrees dat ik ook een nieuwe tas moet als ik straks er een lens bij heb.. al denk ik er over om dan een lens buiten dienst te stellen.

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:56

http://www.lowepro.com/intl
lowepro tassen vind ik echt geweldig!!!

Bij ons in het dorp kun je bij de fotovakzaak tassen van hun kopen en proberen.
Laatst bijgewerkt door liekevb op 21-10-11 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:56

Wisselkoers Britse Pond <> Euro is momenteel wel sterk in ons voordeel zie ik ja! Good to know :j

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:08

Had dat artikel al gevonden en helemaal gelezen Nouks, alleen de link nog niet gelegd dat het van jou was :) Vandaar dat ik ook naar die Billingham tas ging kijken.
Bij Konijnenberg is ie errrruuug duur, dat als het kan wil ik 'm via e-bay of zo bestellen.
Kun je bevestigen dat er een D700 met 70-200 lens erop in kan? En dan evt. nog een 2e body incl. grip en bijv. 24-70 lens? (lens erop dus, niet los). Of zou dat niet passen? Zie dat er ook een laptop in kan, da's helemáál ideaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:22

Camera met grip met 24-70 en zonnekap erop past sowieso hoor :j Geen probleem.
Zal op een later moment even voor je bekijken of mijn 70-200 met camera ook verticaal in de tas past, met zonnekap andersom op de lens, maar heb er een hard hoofd in als ik heel eerlijk ben... Zal wel een "net niet" kwestie zijn.
Echter heb ik geen idee hoe mijn 70-200 zich evt verhoudt tot de 70-200 F2.8 van Nikon.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:23

Ik vind de Billingham erg mooi maar voor mij werkt die waarschijnlijk niet omdat het een schoudertas is :=
Het wordt dan te zwaar en ik heb bij eigenlijk alle schoudertassen dat het niet prettig draagt.
Mijn rugtas die ik volgende week meeneem weegt nu al 7,8kg en dan moet er nog een verrekijker bij, een statief en 1 of 2 flesjes water en dat wordt al flink sjouwen bij 35+ graden... En dan neem ik de laptop niet eens mee :=
Enige nadeel is bij de rugzak ook wel dat niet beide combi's (30D+grip+70-200 2.8 en 30D+grip+17-50 2.8) er schietklaar in kunnen. Die met de 70-200 wel en dat is voor mij de belangrijkste deze trip.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:22

Bij coolblue is ie € 349, dus dat valt me ook nog mee dan (incl. en zonder verzendkosten). Is altijd nog € 100 goedkoper dan bij Konijnenberg. Scheelt veel vindt ik hoor, snap niet hoe dat kan.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:27

@Nouks: bij de beschrijving zeggen ze helemaal niks over een laptop. Past die er wel in? Een 15" toevallig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 02:58

Mijn laptop is een 15" en past met sleeve precies in het grote voorvak :j

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:07

Da's mooi Nouks :D Heb na wat gegoogle nog een fotograaf in de USA gevonden met dezelfde apparatuur (en vraag over de tas) als mij. Heb 'm gewoon maar even gemaild of hij intussen al meer ervaring heeft met de tas en wat er zoal in past. Had binnen een half uur antwoord terug, dus ik denk dat dit 'm gaat worden. Moet nog even over de schok van de prijs heenkomen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:20

Ghegheghe :D

VWB de prijs, misschien stelt dit je een beetje gerust: ik heb een tijdje geleden eens een verhaal gehoord over iemand die een tweedehands 335 had aangeschaft...... achttien jaar oud en nog min of meer als nieuw/zonder duidelijke slijtage. Die persoon had uitgebreid foto's gemaakt van z'n nieuwe tas en de kleur (ietsje anders dan de nieuwe exemplaren) was ongeveer het enige wat de tas onderscheidde van een nieuwe Billingham.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:51

Nou... heb 'm besteld hoor, de 445. Moest er toch nog een paar nachtjes over slapen :D Heb eerst bij Camex geïnformeerd, daar zeiden ze dat de leverancier 'm op voorraad had en dat ie binnen 2 dagen binnen kon zijn, dus heb ik 'm daar besteld. Bleek dat het de zwarte was en niet de Kaki ;( Die zwarte wilde ik niet. Had gelukkig met een dag mijn geld weer terug gestort, dus dat vond ik wel een super service. Heb 'm nu bij Coolblue besteld. Als het goed is komt ie morgen binnen. Ben errruuug benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:39

Wow das inderdaad nette en ook zeer vlotte service! Ben benieuwd hoe je tas gaat bevallen :D