[DIGI] Eli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:28

Ik blijf er gewoon naar kijken, echt prachtig.. Het kleurgebruik vind ik zo ontzettend mooi. Ook heeft portret iets 'spookachtigs', als je begrijpt wat ik bedoel. Heel gaaf!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 16:07

Fijn om te zien dat je echt weer bezig bent met portretten +:)+ en dat het zo goed gaat.
Prachtig werk met veel uitstraling maar dat zijn we niet anders van je gewend natuurlijk. :D Prachtige blik heeft hij in zijn ogen. Ik kan me heel goed voorstellen dat de eigenaar hier heel erg blij mee is, heel mooi aandenken heb je ervan gemaakt. :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 16:29

Wat een prachtig portret, het straalt uit dat je er naast veel tijd ook heel wat liefde en herinneringen in hebt verwerkt. :)

Szan

Re: [DIGI] Eli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:46

Ontezettend mooi... Die manen zien er ook zo zacht uit, net fluweel! Prachtige tekening, wauw.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:58

Ik vind het ook prachtig. De kleur van de achtergrond vind ik ook super mooi. Ik weet zeker dat dit een mooie herinnering zal zijn voor de eigenaresse.
Ik merk zelf altijd dat ik van tekenen heerlijk rustig word en de tijd die vergeet je gewoon. :)

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 10:20

Bedankt allemaal :) .

Hij had ook echt een gigantische bos mooie lange witte manen dus die wilde ik wel duidelijk aanwezig, met een briesje erdoorheen zodat je ook zijn oog nog wel kunt zien.

Volgende portret is ook bijna af, wel wat anders dan deze maar ook erg gaaf :j , deze zal morgen of overmorgen wel in een nieuw topic verschijnen dus houw UK in de gate als je meer wilt zien :D .

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:28

Gaaf dat je zoveel gevoel in deze tekening kwijt kon en dat je dat als kijker ook weer terugvind.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:45

Ben echt verliefd op jouw werk. Ook deze is weer prachtig. Ik ben blij dat het werken hieraan je heeft geholpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:29

woow wat onzettend mooi! Echt geweldig. Werd emotioneel toen ik hem zag...

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 20:58

Wauw ! :oo

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:40

Wauw, die manen, ogen en sfeer... Heel pakkend!! Er zit echt diepe emotie in, de pony lijkt iets belangrijks te willen zeggen.
Het contrast van het zachte beeld, de emotie van de pony en de mysterieuze sfeer vind ik supermooi. :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:31

Echt een prachtig portret!

Een goed portret zegt vaak zoveel meer dan woorden..

Sterkte met het verlies.

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:11

IcePrincess schreef:
Bedankt voor lieve reacties allemaal :) .

Nista_RX, daar ben/was ik wel mee bezig maar daar gaat zoveel tijd in zitten wat ik niet heb. In plaats daarvan ben ik toevallig net deze week begonnen met het testen van livestreamen, dan kun je live meekijken terwijl ik teken. Bevalt tot nu toe wel goed. Bedoeling is om straks ook vragenuurtjes daarbij in te lassen zeg maar, dan hoef ik het niet zo ingewikkeld uit te leggen en kan ik het gewoon laten zien. Alleen even kijken wat handiger is met communicatie, zijn een paar opties maar dat zal ik komende weken allemaal uit gaan zoeken en proberen :) .

Gaaf! :) Zodra je zo'n filmpje hebt gemaakt, zou je die dan via een PB willen sturen? :) Ben erg benieuwd!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:14

Schitterend kan niet anders zeggen! Al moet ik zeggen dat ik jou digitaal echt schitterend vind werken :D!

Ik snap echt niet hoe iemand dit voor elkaar krijgt op de computer. Wou dan ik het kon , weet alleen niet eens waar ik meot beginnen :')