[MOV] Amazing Horses

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Re: [MOV] Amazing Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:37

Ik vind het wel een mooi filmpje ik stoor me alleen aan de punt die achter elke tekst staat...had ik liever niet gezien. Nadeel is dat door de punt de uitlijning ook niet helemaal meer klopt, in ieder geval, zo kijk ik ernaar.

Verder wel heel gaaf gedaan, ik doe het je niet na!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:39

Mooi gemaakt! Wel krijg ik een beetje een dubbel gevoel bij je filmpje. Ik wil dat natuurlijk graag toelichten als je dat wilt, maar misschien kun je eerst iets meer vertellen over wat je precies wilde uitbeelden? :)

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 07:52

Hmm ja, eigenlijk zit er niet iets achter haha. Ik wou gewoon "het paard" uitbeelden, vooral pas aan het einde horses gebruiken..

Ik zou het graag willen weten :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 07:55

Het is zeker erg mooi gemaakt maar ik ben het wel eens met Quir, het filmpje deed me daar ook erg aan denken.

Quir schreef:
Ik vind hem erg gaaf gemaakt, maar wel erg veel lijken op Equestrians - We Dream.
http://www.youtube.com/watch?v=bK-jpwB3N5c

Bij nader inzien, waarschijnlijk komt t door het nummer wat er onder staat. :)

Desalniettemin, erg mooi gemaakt!!!

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 08:49

Dankje :D

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:55

MandyR_ schreef:
Hmm ja, eigenlijk zit er niet iets achter haha. Ik wou gewoon "het paard" uitbeelden, vooral pas aan het einde horses gebruiken..

Ik heb nog eens naar het filmpje gekeken en ik heb er nog steeds een dubbel gevoel bij, maar ik vind het wel lastig om uit te leggen. Het eerste stukje lijkt een soort ode aan het paard, maar vanaf die twee vallende ruiters lijkt het wat kritisch te worden richting de mens, die misschien wel te veel van het dier vraagt. Aan het einde van het filmpje vraag ik me af of ik nou bewondering voor het paard moet voelen, of juist medelijden moet hebben, of misschien zelfs wel allebei.

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 11:23

Ja zo kan je het ook zien inderdaad, mijn bedoeling was bewondering :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:07

ik vind hem mooi, maar zwaar.. af en toe zie je een paard dat keihard werkt en af en toe een vrij paard. komt misschien door mijn kijk op de paardensport.. ik vind topsport lang niet altijd een mooi samenspel. Ik wil weten wat je wilt zeggen met dit filmpje. Wat is je doel? Paardensport laten zien? De band tussen mens en paard? Wat was je doel?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 16:45

Wauw, ik krijg kippenvel!

Wat ik achter dit filmpje zie, is gewoon dat je wilt uitbeelden hoe veelzijdig paarden zijn, hoe mooi ze zijn en hoe veel ze voor de mens willen doen, gewoon het leven van paarden! Erg mooi gedaan!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 16:58

ik zie hoe wij als mensen de paarden pushen tot onnatuurlijk gedrag. Ik vind dat je het netjes in elkaar hebt gezet, maar misschien is het handig om eerst te bedenken wat je wilt laten zien, wat je doel is. En daarna materiaal gaat zoeken

WissMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:08

Favorieten toegevoegd :)

@pinuts ik vind niet dat ze direct wijzen naar wie hun paard pushen... Het wordt gewoon gezegd ;)

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 18:39

Dankje! Beetje late reactie haha, verder heb ik gezegd al dat ik niet echt een doel achter heb gezet, he is tenslotte mijn eerste filmpje die ik zo maak :) voor de rest maak ik filmpjes van mijn paard, maar die zijn heel anders.