Staat niet dat het niet goed is maar dat ze het niet per se nodig hebben. Nougoed, zal het nog even aanpassen, denk nog steeds dat ik voor poster 1 ga aangezien er teveel tekst in de tweede staat.
Ja, schoon stro wil ik vervangen naar aandacht denk ik.. Hoewel.. Als een konijn een vriendje heeft heeft hij IMO geen extra aandacht meer van mensen nodig.. Plus dat ik een plaatje wil met een witte achtergrond die met aandacht te maken heeft maar die heb ik nog niet gevonden.
Een overdekte ren is geen schuilmogelijkheid, als iemand een kooi heeft in huis is een open kooi van boven ook erg slecht. Je moet er niet van uit gaan dat iedereen het wel weet, want je kunt ook zeggen dat ieder weldenkend mens begrijpt dat je een konijn niet alleen in een minihokje stopt.. Dat is namelijk voor míj vanzelfsprekend.
Air
Geplaatst: 03-10-11 11:20
Inderdaad, wat voor ons allemaal heel logisch is voor een hele hoop mensen helemaal niet logisch. Die herrineren zich van vroeger nog dat ze een konijntje hadden in een hokje.. dus dat kan dan nu ook wel weer voor de kinderen. (Bijv.)
Zelf hier kom je nog vaak genoeg vragen tegen dat je denkt..... oef, dat had je allang moeten weten. Of konijnen die alleen zitten. En dan zit je wel op bokt met 'dierenvrienden'. Die dus van internet af weten.. Dus je moet zoveel mogelijk vanuit de ogen van een leek proberen te kijken.
ik vind beide posters echt heel goed. Ik vind vooral die wolkjes zo leuk! poster 1 vind ik wel leuker en duidelijker dan poster 2.. want je gaat niet zo snel dat helemaal lezen en het ziet er wat saaier uit.. poster 1 trekt echt direct aan
De eerste poster vind ik bijna het zelfde als die van SKB, daarom vind ik de 2e leuker.... En wat wij logisch vinden, vinden sommige mensen echt niet logisch hoor. Je komt van alles tegen waarvan ik denk, hoe kunnen mensen dat nou niet snappen
Vanillia
Geplaatst: 06-10-11 15:25
xLoki schreef:
Leuk bedacht! Maar ligt het nou aan mij of is het 'Wat wilt mijn konijn' ? Don't shoot me if i'm wrong!
Ik zal je niet schieten, maar het is toch echt 'wat wil mijn konijn'
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-11 13:05
Bedankt allemaal voor de tips, ik heb een 10 gekregen.