Bedankt voor de reacties. Dat is echt leuk om te lezen. Ik ga het schilderij zeker nog verkopen. Maar het heeft geen haast. Zoals ik al schreef wil ik hem erg graag nog wel in een standje hebben hangen op 9 oktober. Dit omdat ik echt maar heel erg weinig van mijn tekeningen en schilderijen thuis heb liggen.
Zojuist heb ik een aantal offtopic reacties verwijderd. Op UK is het niet toegestaan advertenties of andere commerciële berichten te plaatsen, ik heb deze daarom ook verwijderd.
Prachtig ! had hem denk net wat mooier gevonden als het paard meer " rust" uitstraalden, maar hij is zeker goed gelukt !! Heb je trouwens misschien wat meer voorbeelden van je werk ? Zit namelijk ook te denken over een portret van die 2 van mij maar ben nogal kieskeurig
Heerlijk als het net voelt alsof het paard er al is en je hem alleen nog even tevoorschijn moet halen uit het papier. Heel stoer gedaan zo! Vooral het warm-koel contrast vind ik erg aansprekend.
xxxNaatjuhxx , Ik heb nog niet zo heel veel gemaakt en het meeste van wat ik heb gemaakt is zonder foto te maken weg gegaan. Daarnaast ben ik echt nog aan het experimenteren met materialen. Ik stuur je binnenkort wel wat foto's toe. Daarnaast kun je zondag natuurlijk naar Huijbergen komen.
Elanor, Dank je voor de leuke reactie. Het is inderdaad een heerlijk gevoel. Als je er over na gaat denken slaat het werkelijk nergens op. Maar fijn is het wel. Ik mag de 9e inderdaad exposeren op de Huijbergsepaarden3daagse. Erg leuk en tegelijk ook heel spannend. Helemaal omdat ik zo weinig heb liggen wat dan ook nog eens behoorlijk uiteenlopend is.
Wat een schitterend schilderij, idd net alsof het paard heel verbaasd is dat je hem ineens "zag". Ik zit er hard over te denken om as zondag even naar Huijbergen te komen om het irl te zien, ben er helemaal weg van, echt waar. Normaal val ik juist voor heel erg realistische stijlen, maar dit dier "pakt" me totaal...
Het is me dus niet gelukt wegens vies weer hier, waardoor ik veel last had van een leeglopend amibitieballonnetje. Heb het dus helaas nog niet in het echt kunnen bewonderen.