Misschien bij de H&M een of ander goedkoop jurkje halen, drenken in beton en dan de paspop aan trekken? Geen idee hoe uitvoerbaar dat is. Ik weet niet hoe ze dat anders wel eens doen met die gestijfde spijkerbroeken die je enkele jaren terug in zoveel voortuinen zag staan.
Bijzonder Ik volg je proces graag even, ziet er nu al leuk uit!
PussInBoots
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 21:29
Update!
Buste in mn "atelier" gezet wegens slecht weer en werk waar mijn vloer niet al te blij van zou worden en geen fototoestel bij de hand, handige ik. Morgen afmaken qua uiterlijk, het invoegen dus. Tot nog toe gedaan: Alle plakwerk en de onderkant dichtgemaakt met klei. Het invoegen dus morgen en als het voegsel is gedroogd ga ik de buste inwrijven met waterglas, hij zou waterdicht moeten zijn maar ik neeem het zekere voor het onzekere. De foto's!:
Voorkant:
Achterkant:
Onderkant:
De sokkel waar de buste op komt als hij helemaal af is:
zit er ook een concept in? Omdat je met lijnen werkt en voor een zwart gedeelte zit?
PussInBoots
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 22:09
pinuts schreef:
zit er ook een concept in? Omdat je met lijnen werkt en voor een zwart gedeelte zit?
Je bedoelt of het symbolisch is? Nee, eigenlijk zouden er meer vlakken inkomen. Maar tijdens het plakken leek me dat toch te druk en chaotisch worden. Voor zwart achter wit, geen betekenis maar ik vond het gewwoon...passen.
PussInBoots
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 22:10
lisasander schreef:
Wauw, wat gaaf! Ga je van de andere poppen ook WIPjes doen?
Ja, dat is wel de bedoeling. Moet ik wel eerst het hele idee hebben uitgewerkt. Dat is wat meer voorwerk dan deze. Dit was gewoon beginnen met plakken en maar zien.
Nee hoor, staat (nog) niet vast en ik heb hem ook weer veilig mee naar binnen genomen;) Gelukkig wordt hier in de buurt niet zoveel gejat, maar als eeerder vermeld ik moet hem nog behandelen met waterglas. Daarna komt hij vast op de sokkel!