Respect voor de mensen die dit goed kunnen? respect voor jou! Supermooi
Wieke
Geplaatst: 29-08-11 18:12
echt wat mooi is ie geworden
lieke123
Geplaatst: 29-08-11 18:18
Gaaf hoor!
Ik begin vaak met tekenen maar maak het dan niet af omdat het gewoon niet zo op papier komt zoals ik het in mijn hoofd voor me zie
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-11 20:08
dank jullie wel, wordt er helemaal stil van
afmaken hoor lieke! Vaak moet je even door een punt heen dat de moed je in de schoenen zakt. Had ik bij deze tekening ook met de jongste. Vooral het mondje....
Mellen; vind mensen nog steeds wel erg moeilijk hoor!
Als je door het topic scrollt, dan zie je de tekening echt groeien. Zeker na de tip om meer diepte aan te brengen
En als jij je kinderen erin herkent, dan heb je volgens mij sowieso je doel bereikt
Het enige waar ik mij een beetje aan stoor is de wang van de baby. Door de schaduw van het oog naar de mond en de highlight ernaast icm de schaduw op de wang, lijkt het heel erg alsof hij helemaal ingevallen is. En ik neem aan dat hij dat niet is omdat zijn andere wang lekker bol is
Neemt niet weg dat ik het erg knap vind, want mensen zijn volgens mij echt moeilijk
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 08:02
Die wang stoort mij ook wat NAIWHL. Ik denk nu te weten wat het is, dus ga vanmiddag nog wel even zitten.
Ik herken zeker mijn kids erin en mijn oudste zag direct wie het waren! "oohh mooi meisje Daisy en Mikie!" "mama mooi gemaakt "
Heb ook hard gewerkt aan het mondje van de baby, dat was ook wel een uitdaging zo met de onderlip naar binnen. Ben daar nu wel tevreden over